Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~elviss

    Dobre, znowu ten co odkrył dziurę i powiedział dostawcy pójdzie do paki :)
    Sama Polska

    16-05-2008, 17:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Jony
    m
    Użytkownik DI Jony (70)

    Koleś trochę źle zrobił. Powinien najpierw powiadomić usługodawcę, dać im czas na rozwiązanie problemu i dopiero wtedy opisać całość w internecie, a nie zachowywać się jak szczeniak i pokazywać wszystkim, że zhackował Netię. Wcale się nie dziwię, że chcą go podać do sądu. Podobna sytuacja jest w przypadku wykrywania luk w oprogramowaniu. Zgłaszasz błąd twórcy (czy tam komuś, kto się zajmuje kodem), dajesz mu czas na poprawę błędu i wtedy możesz go publicznie opisać.

    16-05-2008, 17:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~grafi

    A ostrzegalem go w komentarzach na wykopie...

    16-05-2008, 17:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Szoszon

    Tak to w tym kraju jest, zaczniesz renomować faceta który ma zawał i zejdzie przy Tobie to posadzą Cie za morderstwo, później dziwią się ludziom dlaczego postępują tak a nie inaczej.

    16-05-2008, 17:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~llzak

    ale zaraz zaraz.. odkrył dziurę - OK
    ale faktycznie WŁAMAŁ się na czyjeś konta ale to ze było to banalnie proste to nie jego wina..

    16-05-2008, 17:32

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Tomasz Chiliński
    m

    Rzecznik prasowy zawsze kłamie. Bardziej realnie brzmi kłamczuch prasowy ;-)

    16-05-2008, 17:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~VL7

    Zervis pokazał lukę w zabezpieczeniu, fakt powiadomił o tym pierw publikę, co zadziałało na jego niekorzyść ale UKAZAŁ NISKI poziom zabezpieczeń.
    Wcale bym sie nie zdziwił gdyby u któregoś z innych operatorów były takie "luki" :)

    16-05-2008, 18:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dura_lex

    Ten rzecznik sam sobie przeczy! Twierdzi, że zabezpieczenia były [niewiadomo jakie?]. Klient włamał się niepotrzebnie. Ciekawie po co komu konto w internecie jeśli nie ma zamiaru z niego korzystać?

    16-05-2008, 18:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~alek

    Ale przecież on się nigdzie nie włamał, bo żadnych zabezpieczeń nie przełamał. Wpisał tylko identyfikator klienta i PIN, którego w takiej postaci nie można chyba nazwać zabezpieczeniem.

    To tak jakby w bloku wszystkie drzwi otwierały się tym samym kluczem i ktoś przez pomyłkę wszedł do nie swojego mieszkania. Z pewnością włamaniem tego nazwać nie można.

    Netia dała ciała i teraz próbuje się bronić oczerniając niewinnego człowieka.

    16-05-2008, 18:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ihahaha

    Nie tylko netia ma taki problem. Swego czasu TP tez zakladala trywialne piny jak wprowadzano BlueLine- > 1111
    Kto nie wiedzial to mial problem ;)

    16-05-2008, 18:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ind

    Jeżeli Zervis działający w dobrej wierze zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za swój czyn nie omieszkam bojkotować produktów firmy Netia w przyszłości. Przyznam się, że już teraz nie darzę tej firmy wielkim szacunkiem.

    16-05-2008, 18:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kropka

    Z komentarzy na wykopie wnioskuję, że PIN 1234 był nadawany automatycznie w początkowym okresie istnienia systemu, więc pan rzecznik albo nie wie o czym mówi, albo opowiada bajki. No chyba, że zervis zmyśla i sam sobie ten kod taki wybrał i potem zupełnie zapomniał.

    16-05-2008, 18:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ind

    Gdyby to nie była prawda rzecznik twierdził by, że ta informacja jest nieprawdziwa. Tutaj mamy zablokowanie funkcji serwisu i odwrócenie uwagi oskarżając kolegę Zervisa.
    Coś jest na rzeczy. Nie chcą się przyznać, co mnie nie dziwi.

    16-05-2008, 19:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Admar

    A wiec tak. Jeśli włamał sie znaczy ze zabezpieczenia były takie jak podał. Natomiast jeśli Netia mówi ze to nie prawda iż ma takie słabe zabezpieczenia to nie mógł sie włamać i tym samym nie może zostać pociągnięty do odpowiedzilniści za coś czego nie zrobił. Czy może sie mylę ;)

    16-05-2008, 19:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~GvS
    [w odpowiedzi dla: ~llzak]

    Zgadza się włamał się na konta innych osób! Przełamał zabezpieczenia najwyższej klasy! Gratulujemy nieprzeciętnych zdolności i życzymy długiego wyroku!

    Netii dziękujemy za przyjęcie porażki z honorem i życzymy wielu nowych klientów.

    SIC!

    16-05-2008, 19:32

    Odpowiedz
    odpowiedz

RSS