Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~WielebnyK

    Wnioski są moim zdaniem błędne: Raz zainstalowany Firefox po prostu łata się sam, a Opera nie.

    18-05-2007, 12:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~rrrrrriiii7

    WielebnyK czy RivCzat łata się sam?

    18-05-2007, 12:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~alt~~

    Ciężko mówić tu o łataniu Opery, ponieważ ta przeglądarka ma znikomą ilosć dziur, które możnaby załatać. Kolejne wersje raczej poprawiają interpretowanie kodu i dodają nowe możliwosci, nie muszą łatać krytycznych dziur.

    18-05-2007, 13:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kumien

    Widzę, że alt i borowik widzą same plusy w użytkowaniu Opery. Opera ma mało dziur tylko w oficjalnych wiadomościach. Szefowie Opery zamiast poinformować, że ta wersja jest dziurawa i jak najszybciej trzeba ściągnąć najnowszą wersję to wydają nowy numerek z różnymi bajerami i przeciętny użytkownik nie aktualizuje do najnowszej wersji, bo nowe funkcje nie są mu potrzebne.
    Ostatni najnowszy błąd w Operze i to krytyczny (dla w/w fanatyków Opery) błąd obsługi Bittorenta. I jakoś dalej nie mamy jej załatanej bo nie ma nowej wersji. Już mijają chyba 2 tygodnie od ogłoszenia tej informacji, więc o wyższości bezpieczeństwa Opery na FF trzeba się bardzo zastanowić.

    18-05-2007, 15:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~eRiZ

    @Kumien:
    To dlaczego nikt tych dziur na szeroką skalę nie wykorzystuje? :P

    Na bieżąco śledzę raporty o dziurach (m.in. z Secunii) i żadnych ataków skierowanych w stronę Opery jeszcze nie widziałem.

    18-05-2007, 15:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Wesoly

    Póki jest tak wspaniały cel jak horda użyszkodników IE to crackerzy olewają inne przeglądarki.

    18-05-2007, 16:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~again~~

    Niestety :( błąd o którym piszesz nie jest błędem krytycznym, posługujac sie exploitem wykorzystujacym ten błąd możemy jedynie zmusić przeglądarke do pochłoniecia 100% pracy procesora, nie przejmiemy kontroli nad komputerem ofiary, nie zmsuimy go do wykonania naszych poleceń itp. Jak pisałem Opera ma znikoma ilosć dziur, nie że ich nie ma wogóle ;) Oczywiście możliwe jest, że Ty takie błędy nazywasz krytycznymi, nie wnikam. Opera & FF PEACE!

    18-05-2007, 18:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jhjh76jh76

    nie ilosc dziur tylko liczba dziur
    nauczcie sie j. polskiego

    captcha jest do dupy, zrobcie cos lepszego

    18-05-2007, 19:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~szszsz

    A jednak od pewnego czasu (kilka lat) "ilosć" i "liczba" można stosować zamiennie. Nie brzmi to może ładnie, ale nie jest to błąd. Może czas odświeżyć wiedzę?

    19-05-2007, 00:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jhjhjhjhjh7

    szszsz nie osmieszaj sie. ilosc i liczba nie mozna stosowac zamiennie. to jest blad. skad masz takie wiesci, ze mozna tak stosowac? od pani zza lady?

    19-05-2007, 01:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kumien

    Odnośnie dziur w Operze i informowaniu o nich to nie mam 100% dowodów, tylko wnioskuję, że dziwne jest iż co miesiąc wychodzi Opera z nowym numerkiem i likwiduje tylko jakieś bugi. Dziwne, ale jeśli coś to jedynym wytłumaczeniem takiego stanu jest zamknięty kod przeglądarki i jest niski procent udziału na świecie (chyba około 1-2%).
    Nie uważam też Opery za gorszą przeglądarkę od FF tylko nie lubię jak niektóre osoby piszą, że produkt Mozilli jest strasznie dziurawy, bo co chwilę łatki są. Moim zdaniem to jest nawet plus Ognistego liska, bo mam pewność, że wielu fanatyków Open Source czuwa i poszukuje błędów w niej (poza tym Mozilla daje chyba 100$ za lukę krytyczną wykrytą w FF). Z Operą nie mam takiej pewności, bo jeśli autorzy nie znajdą błędu to może on być wykorzystywany przez jakiegoś hakera, który z wiadomych względów nie chce poinformować o błędzie.

    Jestem za tym, aby użytkownicy Opery i Firefoxa nie walczyli między sobą, bo jest inny przeciwnik, znacznie bardziej groźny ;)

    19-05-2007, 16:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~szszsz

    jhjhjhjhjh7, wybacz, ale to ja mam rację, postanowiłem poszukać w internecie informacji na ten temat, nie musiałem szukać długo, drugi wynik w google dla ilość+liczba: http://www.proz.com/kudoz/1085352

    19-05-2007, 18:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jhjhjhjhjh7

    http://je.pl/gfvd
    Wybacz, nie masz racji, to jest błąd językowy.
    Google nie jest wiarygodnym źródłem informacji.

    19-05-2007, 19:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~szsz

    Zgadzam się, 26 lat temu (!) był to błąd.
    "wg: Polski Tygodnik Lekarski nr 22, 01.06.1981"
    Google? Autor jednej z wypowiedzi cytował Słownik Poprawnej Polszczyzny.

    19-05-2007, 19:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jhjhjhjh7

    Mistrzu j. polskiego mów sobie ilość drzwi w samochodzie lub liczba alkoholu w wódce. Powodzenia.

    19-05-2007, 20:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy