Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Bert

    Może dlatego, że w dyskusji (dyskusjach) nie operuje się w dostatecznym stopniu konkretnymi przykładami. Dlatego dyskusję odbieram po części jako marketingowy szum, a mogłaby być burza.

    16-02-2007, 12:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Bellois

    A tu macie opinie różnych pozycjonerów:
    http://forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=31700&st=0

    Ja osobiście siedzę w pozycjonowaniu może nie profesjonalnie, ale na tyle głęboko, aby widzieć że ten kodeks to niezła, niepraktyczna ściema.

    18-02-2007, 03:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)