Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • freelancer_lot
    m

    Internet rozpowszechnił się jak szalony i jako medium zdominuje codzienne życie. Już teraz nie ogranicza się tylko do komputerów osobistych, ale wkracza do komórek (a każdy chyba jakąś posiada). Ponadto reklama w sieci to nie tylko banery reklamowe czy ogłoszenia w serwisach. W ostatnich latach coraz większą popularność zyskuje pozycjonowanie stron internetowych. Bez wątpienia należy stwierdzić, że Internet jak i reklama w nim przez najbliższe lata będzie się zdecydowanie rozwijać (oferując nowe standardy wraz z opracowaniem nowych technologii jak i wzrostem szybkości połączenia z siecią przez przysłowiowego Kowalskiego).
    Co do reklamy mobilnej...
    1. Reklama drukowana rozlazła się po ulicach niczym karaluchy - jest tak nagminna i nachalna, że traci na skuteczności (ciężko przykuć uwagę potencjalnego klienta).
    2. Reklama drukowana nieuchronnie będzie wypierana przez nowe medium umożliwiające estetyczną, animowaną reklamę z telewizyjną jakością grafiki.
    3. Zapewne jeszcze nie zaniknie w najbliższych kilkunastu latach, jednak na ulicach coraz częściej widać jak miejsce drukowanych billboardów zajmują animacje reklamowe.
    ___
    http://www.PlamyNieDamy.pl

    28-09-2010, 01:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • freelancer_lot
    m

    Chociaż fakt, że niektóre formy reklamy w Internecie również irytują swą nachalnością, gdy serwis/reklamodawca nie zna umiaru. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu ;)
    -------
    PlamyNieDamy.pl - freelancer to nie agencja reklamowa / Poznań

    28-09-2010, 01:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)