Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kierunek: Omnichannel. Banki w poszukiwaniu złotego środka - raport e-point SA już dostępny!

20-09-2015, 20:49

Można już pobrać i przeczytać raport pt. "Kierunek: Omnichannel. Banki w poszukiwaniu złotego środka". Twórcy raportu przestudiowali w nim strategie bankowe na świecie w ostatnich latach: od mobile only poprzez multichannel i model mieszany aż do omnichannel.

Opracowując raport, pracownicy e-point SA przeczytali wiele publikacji i statystyk, przygotowanych w latach 2012 - 2015 przez czołowe firmy consultingowe i badawcze z całego świata. Dowiedzieli się w ten sposób m.in. że:

65% klientów uważa, że pracownicy oddziałów bankowych doradzą lepiej i dostosują informacje do indywidualnej sytuacji, a jednocześnie 76% badanych woli zdalnie wykonywać najprostsze transakcje, takie jak przelew czy sprawdzenie salda rachunku.

31% klientów polskich banków nie wybrałoby ponownie aktualnego banku, ale na przejście do innego banku decyduje się jedynie 12% klientów.

60% klientów używa w jednakowym stopniu bankowości internetowej i tradycyjnej.

Wnioski z przeprowadzonej analizy pozwoliły na sformułowanie tezy, że technologie mobilne, sprawiające wrażenie najbardziej nowoczesnych, nie zastępują innych kanałów, ale gruntownie zmieniają sposób, w jaki klienci ich używają. Z tego też powodu Omnichannel został przez twórców raportu uznany za kierunek rozwoju godny polecenia klientom, nie tylko z branży bankowej.

Przez Omnichannel e-point rozumie udostępnienie klientowi szeregu równorzędnych możliwości kontaktu (tzw. touchpoints) oraz kontynuowania każdej operacji niezależnie od tego, w jaki sposób została zainicjowana. Firma realizująca strategię omnichannel nie sugeruje klientowi, która z form kontaktu jest lepsza i oferuje takie rozwiązania technologiczne, aby zapewnić mu jak najwyższy komfort w każdym kanale.

Raport do pobrania ze strony e-point.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *