Usługi Google, takie jak wyszukiwarka, poczta e-mail czy narzędzia biurowe towarzyszą użytkownikom internetu od dekad praktycznie każdego dnia. Wkrótce nastąpi zmiana na stronie logowania do tych usług. Mimo, że zmiana będzie kosmetyczna, to niektórzy użytkownicy mogą być zaskoczeni, a nawet zaniepokojeni w czasach, gdy na każdym kroku jesteśmy atakowani przez fałszywe strony i próby phishingu.
reklama
Wchodząc na stronę logowania do usług Google, firma wyświetla stosowny komunikat o nadchodzących zmianach. Jednak część użytkowników może korzystać z usług bez konieczności logowania się za każdym razem i ta informacja może im niechcący umknąć.
Warto więc zapoznać się z nowym ekranem logowania, aby być przygotowanym nie tylko na zmianę ale również na próby wykorzystania tego zdarzenia przez przestępców.
Dotychczas wszystkie segmenty panelu logowania znajdowały się pod sobą.
Od teraz ich układ się zmieni i elementy będą rozmieszczone obok siebie. Aktualizacja ma wpłynąć na czytelność strony oraz lepsze dostosowanie do wszystkich urządzeń, na których przeglądarka jest wyświetlana. Nie wprowadza żadnych nowych funkcjonalności i nie będzie miała wpływu na działanie strony.
Zmiana co prawda jest kosmetyczna, ale może zaniepokoić szerokie grono odbiorców. W czasach gdy fałszywe strony i próby phishingu czekają na nas na każdym kroku, nawet różniące się szczegóły budzą w nas obawy - informuje Karolina Kowalska, specjalistka ds. cyberbezpieczeństwa z CyberRescue.
Część użytkowników już teraz może doświadczać nowego panelu logowania, większość będzie musiała jednak jeszcze chwilę poczekać.
Aktualizacja może potrwać nawet do kilku tygodni, zanim odświeżony wygląd pojawi się na wszystkich urządzeniach. Jeżeli wszystko wygląda po staremu musisz uzbroić się w cierpliwość.
Fot. własne, CyberRescue
Źródło: materiał prasowy CyberRescue
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|