Stopklatka.pl będzie dostarczać treści filmowe polskiej odsłonie Yahoo. Dla polskiego serwisu to szansa, by wesprzeć amerykańskiego giganta na nowym rynku.
Serwis Stopklatka traktuje o filmach zarówno z Polski, jak i świata. Nawiązując współpracę z amerykańskim portalem, ze swoimi treściami dotrze do większej liczby odbiorców i wypełni lukę filmową w Yahoo.
Polska wersja strony Yahoo została zaprezentowana 24 stycznia br., co poprzedziły wcześniejsze o kilka miesięcy spekulacje dotyczące tego, czy Yahoo pojawi się w Polsce, czy nie. W ubiegłym roku powstało kilka kolejnych wersji językowych portalu, między innymi w: Norwegii, Szwecji, Danii, Turcji, Rosji i Grecji. Łącznie jest to ponad 30 serwisów w różnych językach.
- Cieszymy się z nawiązania współpracy z tak potężnym partnerem. Jest to przejawem uznania dla wysokiego poziomu treści prezentowanych na wkraczającym właśnie w swoje piętnastolecie portalu Stopklatki i jednocześnie wiąże się z realizacją naszej strategii dostarczania treści - mówi Adam Bortnik, Prezes Zarządu Stopklatka S.A.
Yahoo chce zebrać informacje ze wszystkich kategorii w jednym miejscu, na jednej stronie. Główna strona jest już wzbogacana przez treści z Radia ZET, Newsweek.pl, Forbes i Bankier.pl. Dlatego też można się spodziewać, że niedługo obok Stopklatki powinni pojawić się kolejni partnerzy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*