Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Interesująco rozpoczął się tydzień dla użytkowników oraz właścicieli serwisu Wykop.pl. Ci ostatni postanowili spróbować marketingu opartego na "sensacji" i zabawili się w hackowanie własnego serwisu.

Jak widać na poniższym zrzucie ekranu, rzekomo ktoś włamał się na serwer serwisu Wykop.pl.

Komunikat pozostawiony na stronie jest raczej nietypowy, jak na tego typu sytuacje i odnosi się do autora bloga Charyzjusza Chakiera. Ten zaś zaprzecza na swój zabawny sposób, że to nie on jest dowcipnisiem w tym przypadku.

Wykop.pl zhackowany

Jak wyjaśnił Dziennikowi Internautów Tomasz Drożdżyński z Wykop.pl, jest to przykład nietypowej akcji marketingowej:

- Była to nietypowa akcja promocyjna z lekką dozą humoru dla naszych użytkowników. Podczas modernizacji musieliśmy zatrzymać serwis, więc postanowiliśmy zrobić to nieco inaczej niż reszta. Mamy nadzieję, że dzięki temu poprawiliśmy niektórym humor na nowy, rozpoczynający się tydzień.

Miejmy nadzieję, że ten sposób marketingu nie znajdzie zbyt wielu naśladowców - włamywacze przestaliby czerpać przyjemność ze swoich dokonań ;-)

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Wskaż rządowi prawne buble