Interesująco rozpoczął się tydzień dla użytkowników oraz właścicieli serwisu Wykop.pl. Ci ostatni postanowili spróbować marketingu opartego na "sensacji" i zabawili się w hackowanie własnego serwisu.
Jak widać na poniższym zrzucie ekranu, rzekomo ktoś włamał się na serwer serwisu Wykop.pl.
Komunikat pozostawiony na stronie jest raczej nietypowy, jak na tego typu sytuacje i odnosi się do autora bloga Charyzjusza Chakiera. Ten zaś zaprzecza na swój zabawny sposób, że to nie on jest dowcipnisiem w tym przypadku.
Jak wyjaśnił Dziennikowi Internautów Tomasz Drożdżyński z Wykop.pl, jest to przykład nietypowej akcji marketingowej:
- Była to nietypowa akcja promocyjna z lekką dozą humoru dla naszych użytkowników. Podczas modernizacji musieliśmy zatrzymać serwis, więc postanowiliśmy zrobić to nieco inaczej niż reszta. Mamy nadzieję, że dzięki temu poprawiliśmy niektórym humor na nowy, rozpoczynający się tydzień.
Miejmy nadzieję, że ten sposób marketingu nie znajdzie zbyt wielu naśladowców - włamywacze przestaliby czerpać przyjemność ze swoich dokonań ;-)