Telekomunikacja Polska jest trzecią, najcenniejszą polską marką - ocenia ranking MARQA 2008.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek wycenia wartość marki TP na 2,2 mld zł. Jest ona liderem wśród firm telekomunikacyjnych, wyprzedziła m.in. marki operatorów komórkowych Era (6), Plus (8) oraz Dialog (77) i Netię (113).
Według organizatorów ranking jest jedynym w Polsce zestawieniem marek, które opiera się na twardych danych finansowych, połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów.
Mimo wszystko istnieje duże prawdopodobieństwo, że marka TP zniknie z polskiego rynku. France Telecom może dążyć do zastąpienia jej globalną marką Orange. Zdaniem specjalistów nie byłby to zły krok, bo marka TP kojarzy się wielu ludziom źle. Los innej polskiej marki - Ery - jest już w zasadzie przesądzony. Zostanie ona zastąpiona globalną marką T-Mobile.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*