Z badań TNS OBOP wynika, że coraz więcej Polaków wykorzystuje komputery i urządzenia mobilne do rozrywki - aż 15% badanych relaksuje się podczas gry na PC. Prawie tyle samo respondentów (13%) deklaruje korzystanie z gier w telefonie komórkowym, podczas gdy 7% gra w trybie online. W obliczu tak dużego zainteresowania grami warto poznać kilka praktycznych rad, które pomogą ochronić nam nasze dane przed działalnością cyberprzestępców i zagrożeniami mającymi swe źródło w sieci. więcej
Spadnie udział wydatków na gry komputerowe, szybko zyskiwać będą rozrywka online, a także aplikacje mobilne. Gartner spodziewa się, że w latach 2011-2015 wydatki na gry wzrosną z 74,43 do 112,16 mld USD. więcej
Coraz więcej narzędzi przenosi się do okna naszej przeglądarki, skąd są łatwo dostępne. Wkrótce nie inaczej ma być także z wieloma znanymi grami. więcej
Kolejna gra internetowa dla nastolatków zdobyła niebywałą popularność. Tym razem nie bez znaczenia było wsparcie ze strony serwisów społecznościowych. więcej
Czyżby nadchodził koniec spektakularnych rabunków, na podstawie których kręci się filmy? Teraz wystarczy tylko komputer z dostępem do internetu. więcej
„Farmerama”, „Grepolis”, „Wolni farmerzy” - to właśnie tych zwrotów Polacy szukali w wyszukiwarce Google tak często, że ich popularność rosła najszybciej w ostatnim roku. Łączy je jedno: są grami przeglądarkowymi, prostymi i dostępnymi bezpłatnie dla wszystkich internautów. Ich rynek wart jest blisko 70 mln zł - ocenia Adam Dyba, wiceprezes Internetowego Domu Mediowego (IMDnet). więcej
Firma Trend Micro udostępniła internautom grę wideo Titanium Power Up, która ma zmienić ich negatywne nastawienie do zabezpieczeń internetowych. więcej
Najnowszy zakup firmy, który ma zostać ogłoszony jutro, ma być kolejnym krokiem Google w kierunku stworzenia serwisu społecznościowego nastawionego na wirtualne gry. więcej
Tym, którym Mundial dostarczył za mało sportowych emocji, Wirtualna Polska proponuje aplikacyjną grę MMO Football Superstars, która umożliwia wcielenie się w gwiazdę piłki nożnej i rozgrywanie pasjonujących meczów. więcej
Wyszukiwarka Microsoftu została wzbogacona o sekcję dotyczącą rozrywki. Ułatwi ona znalezienie muzyki i umożliwi nawet odsłuchanie piosenek. Już teraz można na stronach Bing pograć w gry online. więcej
Gra MMO zintegrowana z komunikatorem ma być zaprezentowana jutro przez GG Network, producenta popularnego komunikatora Gadu-Gadu. Ma to być "największa polska gra", w którą będzie mogło grać jednocześnie kilkaset tysięcy osób. więcej
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy działania Animili w serwisie odnotowano ponad 152 tys. unikalnych użytkowników i ponad 10 milionów odsłon stron - cieszą się twórcy nowego projektu na polskim rynku. Serwis powstał w ramach StartupSchool'09. więcej
Przemysł rozrywkowy może w połowie roku czekać kolejna rewolucja. Na zdominowanym przez trzech graczy rynku konsol do gier pojawi się bowiem czwarty gracz - OnLive. więcej
Wirtualna Polska przygotowała serwis rozrywkowy przeznaczony dla dzieci. Poza rozrywką najmłodsi będą mogli ćwiczyć spostrzegawczość, opiekuńczość czy logiczne myślenie. więcej
Każdego dnia pojawia się średnio 37 tys. nowych zagrożeń. Aż 71% z nich to trojany mające na celu kradzież poufnych danych bankowych, numerów kart kredytowych oraz haseł to komercyjnych serwisów. Szczególnym powodzeniem cieszy się branża gier online, gdzie w łatwy i szybki sposób można dorobić się dużych pieniędzy. więcej
25-08-2009, 14:00, Anna Wasilewska-Śpioch, Bezpieczeństwo
Zamawianka.pl to alternatywa dla nowoczesnych serwisów i gier, odwołująca się do starych gier internetowych. Zamawiać można dowolne słowa, wyrażenia i nawet całe zdania, ale w szczególności te, które są dla osoby grającej w jakiś sposób ważne, z czymś się kojarzą, z którymi obcuje na co dzień, są w jej wyobraźni i życiu. więcej
Powstał kolejny serwis wieloosobowych gier komputerowych - gry-multiplayer.pl, w którym można zmierzyć się z innymi internautami w gry karciane, zręcznościowe czy słynne planszówki. więcej
1,3 miliarda dolarów - tyle w 2009 roku mają wynieść wydatki internautów na wirtualne towary - donosi eMarketer. Wirtualne, czyli takie, które wykorzysta co najwyżej nasza postać z internetowej gry. Rynek dóbr wirtualnych rośnie bardzo dynamicznie, a prognozy na przyszłe lata są równie obiecujące. więcej
Wirtualna Polska udostępniła na swoich stronach przeglądarkową wersję gry MMO Wiedźmin: Versus. Umożliwia ona rozgrywanie pojedynków między bohaterami znanymi z książek Andrzeja Sapkowskiego oraz bestsellerowej gry komputerowej „Wiedźmin”. więcej