Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Salesforce

  • Jak sztuczna inteligencja może pomóc w handlu detalicznym


    drobotdean
    W obliczu wyzwań takich jak inflacja, kradzieże czy wysoka rotacja pracowników, detaliczni sprzedawcy muszą znaleźć sposoby na poprawę efektywności i zwiększenie przychodów. Firma Salesforce wprowadza nowe rozwiązania wykorzystujące dane, sztuczną inteligencję i system CRM, które mogą pomóc detalistom w problematycznych obszarach.  więcej
    18-01-2024, 11:44, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Handel online na plusie w Europie Wschodniej, konsumenci bardziej wrażliwi na ceny


    Jumpstory.com
    Europa Wschodnia może się pochwalić wzrostem handlu online na poziomie 14%, podczas gdy na innych rynkach zanotowano spadki. Ceny stają się kluczowym czynnikiem przy wyborze produktów przez klientów, co wpływa na zmiany lojalności wobec marek - wynika z danych Salesforce.  więcej
    10-05-2023, 17:49, pressroom , Pieniądze
  • Cyfrowe umiejętności pracowników 2023 - brakuje kompetencji w zakresie sztucznej inteligencji


    Gerd Altmann z Pixabay
    Aż 84% pracowników uważa, że doświadczenie jest ważniejsze niż dyplom, kiedy starają się o pracę. Istnieje jednak rozbieżność między kompetencjami, na które zwracają uwagę firmy, a kwalifikacjami, które są obecnie wykorzystywane przez pracowników. Najszybciej rozwijające się i najbardziej pożądane kompetencje stanowią sztuczna inteligencja (SI) oraz kodowanie/tworzenie aplikacji – przy czym należą one do najrzadziej wykorzystywanych umiejętności w codziennej pracy.  więcej
    20-03-2023, 17:31, _, Technologie
  • Firmy korzystają średnio z ponad 1000 aplikacji biznesowych


    rawpixel.com
    Liczba aplikacji biznesowych w firmach wzrosła o prawie 10% w ciągu ostatniego roku, przekraczając przeciętnie 1 000 aplikacji w każdej firmie - wynika z najnowszego badania Salesforce. Jednakże tylko 29% z nich jest zintegrowanych, co prowadzi do wzrostu kosztów, dublowania pracy czy obniżenia produktywności.  więcej
    16-02-2023, 14:36, pressroom , Technologie
  • Studenci nie są zadowoleni z tego, jak przygotowują ich do pracy uczelnie


    pixabay.com
    Zaledwie jedna trzecia studentów twierdzi, że ma świetne doświadczenia wyniesione z uczelni. W trzecim dorocznym raporcie firmy Salesforce pt. „Connected Student” przepytano ponad 1300 studentów i 1300 specjalistów z sektora szkolnictwa wyższego na całym świecie. Raport zawiera również spostrzeżenia z pogłębionych spotkań informacyjnych z liderami wyższego szczebla w instytucjach szkolnictwa wyższego w 11 krajach.  więcej
    26-10-2022, 13:00, _, Pieniądze
  • Media społecznościowe i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz

    Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. I chociaż technologie takie jak media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, usługi cyfrowe, właśnie takie jak wspomniane media społecznościowe, są krytycznym – i coraz popularniejszym – narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców.  więcej
    06-09-2022, 15:02, pressroom , Pieniądze
  • 99 proc. klientów jest niezadowolonych z tradycyjnej obsługi związanej z zakupem samochodu


    Jannis Lucas
    Większość klientów w branży motoryzacyjnej oczekuje podawania dokładnych cen online i możliwości cyfrowego wypełniania wniosków kredytowych. Przejrzystość i usprawnione udzielanie pożyczek są w czołówce wymagań klientów, ale branża pozostaje daleko od ich spełnienia. Tylko 24% liderów branży motoryzacyjnej stwierdziło, że ceny na ich stronie internetowej konsekwentnie odpowiadają temu, za co klienci faktycznie płacą - wynika z najnowszego raportu Salesforce.  więcej
    29-08-2022, 15:22, pressroom , Pieniądze
  • Salesforce: 71% klientów zmienia wybraną markę co najmniej raz w roku


    Bloom Design / Shutterstock
    Jakie są obecnie potrzeby klientów i ich oczekiwania wobec przedsiębiorstw? W jaki sposób poszczególne marki mogą zdobyć, utrzymać i wypracować najważniejszy aspekt lojalności klientów, czyli ich zaufanie? Aby to ustalić, firma Salesforce przebadała 13 tysięcy klientów indywidualnych i niemal 4 tysiące klientów biznesowych z 29 krajów na potrzeby najnowszego raportu State of the Connected Customer.  więcej
    19-05-2022, 12:35, pressroom , Pieniądze
  • Wielokanałowość, mobilność i cyfryzacja: trendy w sektorze publicznym w 2022 roku


    Geralt
    W ciągu ostatnich 18 miesięcy organizacje sektora publicznego – podobnie jak firmy prywatne – wypracowały zupełnie nowe sposoby świadczenia usług o newralgicznym znaczeniu i kontaktowania się z obywatelami. W 2022 roku zmiany będą nową normą. Wdrażanie odporności organizacyjnej poprzez transformację cyfrową będzie nieodłącznym elementem działań każdego lidera sektora publicznego.  więcej
    07-02-2022, 12:31, pressroom , Technologie
  • Koniec pracy pomiędzy 9 a 17, metawersum i tokeny - to nas czeka w roku 2022


    nopporn / shutterstock
    Od przyszłości pracy i odpowiedzialności korporacyjnej, aż po AI, NFT i metawersum - oto prognozy sześciu dyrektorów firmy Salesforce o tym, czego można się spodziewać w 2022 roku.  więcej
    17-12-2021, 09:34, pressroom , Pieniądze
  • Salesforce: 71% rozwijających się małych i średnich firm przetrwało pandemię dzięki digitalizacji

    Firma Salesforce opublikowała piątą edycję raportu pt. „Small and Medium Business Trends” (Trendy wśród małych i średnich przedsiębiorstw). Wyniki badań wskazują kilka skutecznych sposobów, dzięki którym małe i średnie firmy mogą odnieść sukces w cyfrowym świecie. Przykładowo 67% liderów MŚP twierdzi, że wsparcie społeczności było ważne dla przetrwania ich firmy podczas pandemii, a zdaniem 69% kluczowa okazała się pomoc rządowa.  więcej
    12-10-2021, 14:58, pressroom , Pieniądze
  • Salesforce informuje o osiągnięciu zerowego poziomu emisji netto i wykorzystaniu 100 proc. energii ze źródeł odnawialnych


    Winterseitler
    Firma Salesforce opracowała strategie redukcji emisji w czterech newralgicznych kategoriach: pracy zdalnej z dowolnego miejsca, infrastrukturze, podróżach służbowych i łańcuchu dostaw. Dzięki temu udało jej się osiągnąć zerową emisję netto w całym swoim łańcuchu wartości oraz zrealizować celu, jakim było korzystanie w swojej działalności wyłącznie z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych.  więcej
    30-09-2021, 14:42, pressroom , Pieniądze
  • Social media przejmą obsługę klienta? Są od 4 do 8 razy efektywniejsze niż call center. Poznaj 6 kroków do stworzenia strategii obsługi klienta w social mediach


    Iryna, Adobe Stock
    Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.  więcej
    26-02-2020, 14:58, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Czy klienci chcą, aby lubiane marki znały ich na wskroś?

    360-stopniowy widok klienta to temat coraz częściej podejmowany przez światowy, jak również polski, biznes. Nic w tym dziwnego, biorąc pod uwagę, że 70% konsumentów przebadanych przez Salesforce domaga się od marek tzw. doświadczeń połączonych.  więcej
    21-11-2018, 21:53, Nika, Pieniądze
  • Trendy rynku dóbr konsumenckich. Czego tak naprawdę chcą klienci?

    W handlu detalicznym i w sektorze dóbr konsumpcyjnych klienci oczekują „hiperpersonalizacji” i zunifikowanej obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. W kontekście wejścia w życie RODO, konsumenci gotowi są nawet powierzać firmom swoje dane osobowe i zgadzać się na profilowanie, tylko po to, aby otrzymywać rabaty i lepiej spersonalizowane oferty.  więcej
    04-07-2018, 17:18, Nika, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

    Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie.  więcej
    13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
  • Czego brakuje absolwentom studiów IT?

    Obecnie, w polskiej branży IT brakuje 50 tys. specjalistów, a w samej Unii Europejskiej aż 6 razy tyle. Zgodnie z prognozami już za 3 lata na świecie będzie brakować aż 1 mln specjalistów IT. Deficyt programistów dodatkowo komplikuje fakt, że absolwentom wchodzącym na rynek pracy często brakuje praktycznych umiejętności wymaganych przez pracodawców. Rozwiązaniem tego problemu są darmowe i certyfikowane programy szkoleniowe, pozwalające absolwentom zdobyć potrzebną wiedzę oraz kluczowe kompetencje w zakresie niszowych technologii.
      więcej
    28-08-2017, 12:54, kf, Pieniądze
  • Doświadczenie klienta najwyższym priorytetem w działach marketingu - raport Salesforce „State of Marketing”


    rawpixels
    Do budowania zadowolenia klienta zaprzęgane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Tworzeniu customer journey służy też zacieśnienie współpracy pomiędzy działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.  więcej
    26-07-2017, 00:15, Anna Kaczmarska, Pieniądze
  • Raport Salesforce o stanie marketingu w segmencie B2B (infografika)

    Co jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.  więcej
    24-09-2015, 16:09, Krzysztof Augustynowicz, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)