IAB AdEx

  • Display liderem wzrostów reklamy online - infografika


    shutterstock.com
    W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. Prawie połowę tej wartości wypracowała reklama graficzna, głównie dzięki wideo online i reklamie mobilnej, które wciąż notują najwyższe wzrosty.  więcej
    28-10-2014, 10:03, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo
  • Rynek reklamy online nadal rośnie


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Tendencja wzrostowa na rynku reklamy online wciąż się utrzymuje - wynika z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC.  więcej
    14-03-2012, 10:01, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kryzys ominął reklamę internetową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys finansowy, jak na razie, w znaczący sposób nie dotyka branży internetowej. Wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową - wynika z badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC.  więcej
    04-12-2011, 10:11, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • AdEx: 1,6 mld złotych na reklamę w sieci


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Tyle wyniosły wydatki firm na reklamę w internecie. Branża zanotowała solidny, 15-procentowy wzrost i wciąż pozostaje pod tym względem w czołówce Europy.  więcej
    08-03-2011, 18:12, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama online w Polsce - 18 procent w górę


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys gospodarczy w branży był praktycznie niewidoczny. Wydatki w pierwszej połowie 2010 roku okazały się o blisko 1/5 wyższe niż rok wcześniej. Całe 12 miesięcy powinno także dać przyzwoity wynik.  więcej
    17-10-2010, 18:44, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ponad 1,3 miliarda złotych wydano na reklamę w internecie w 2009 roku


    Kamil Porembiński na lic CC
    Niepewna sytuacja gospodarcza sprawiła, że firmy więcej środków postanowiły przeznaczyć na reklamę, która w ich opinii jest bardziej skuteczna. Według raportu AdEx 2009 wydatki na reklamę w internecie wzrosły w 2009 roku o blisko 13 procent, do poziomu 1,37 mld złotych.  więcej
    30-03-2010, 08:17, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polska: Rynek reklamy online rośnie


    © fotolia.com
    Sytuacja na polskim rynku reklamy online wygląda co najmniej tak, jakby żadnego kryzysu nie było. Czy rok 2010 okaże się równie dobry?  więcej
    02-02-2010, 19:08, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • IAB AdEx: Wciąż rośnie wartość polskiego rynku reklamy online


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    658 milionów złotych - taką wartość osiągnął polski rynek reklamy online w I półroczu 2009 roku - wynika z badania AdEx firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Autorzy badania wskazują na wciąż duży potencjał rynku reklamy internetowej wynikający zarówno z rosnących przychodów graczy obecnych na rynku od lat, jak i sukcesów nowych podmiotów, których projekty wdrożone 2-3 lata temu teraz przynoszą wymierne efekty.  więcej
    17-11-2009, 15:46, kg, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)





Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2022 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.