Jedna wtyczka dla sklepów internetowych zbada zachowania klientów, a RekoMe znajdzie spersonalizowane i kontekstowe rekomendacje produktów. O projekcie opowiada Maciej Czech. więcej
CV odchodzi do lamusa. Teraz warto wysłać pracodawcy coś, czego się nie spodziewa i podnieść w ten sposób swoje szanse na nową pracę. O projekcie RekrutacjabezCV.pl opowiada Sebastian Smyczyński. więcej
Użytkownik wchodzący na stronę kierowany jest do konkretnej akcji. Usługa ma zwiększać efektywność kampanii reklamowych. O projekcie Landingi.com opowiada Błażej Abel. więcej
Wchodząc do galerii handlowej czy szpitala, łatwo będzie można znaleźć interesujący nas sklep czy konkretne miejsce. O tym, jak autorzy projektu NAVinside walczą z technologią, opowiada Marta M. Głowacka. więcej
Czy analiza zaangażowania kandydata w sieci społecznościowej przekona przyszłego pracodawcę do jego zatrudnienia? CV w formie infografiki ma być czymś, co przyciągnie uwagę rekrutera. więcej
Można wypożyczać, gdy jesteśmy w potrzebie, a także pożyczać, by nieco zarobić. Walczymy z przysłowiem: dobry zwyczaj, nie pożyczaj - mówi Arkadiusz Brzęczek z Rentalo.pl. więcej
Potrzebujesz pomocy lub nie masz czasu wykonać swoich zadań czy obowiązków? Pobli.pl ma być lekarstwem na ten problem. W serwisie można zlecać i wykonywać zadania, czyli także zarabiać. więcej
Wystarczy dotknąć przycisku - tak, zamawianie taksówek może być tak proste - mówi Tomasz Popów o projekcie Taxi5. Wracamy do zamawiania taksówek przez telefon, jednak już bez konieczności rozmowy, bo wystarczy dotyk. więcej
Ubezpieczenia społecznościowe mają być hitem w Stanach Zjednoczonych, gdzie społeczeństwo wydaje się już gotowe na tego typu usługi. Dmitrij Żatuchin opowiada o startupie Groupolicy.com. więcej