Internauci chętnie korzystają z poleceń coraz inteligentniejszego skryptu StumbleUpon.
reklama
StumbleUpon rozwija się coraz szybciej, czego dowodem są chociażby niedawne spekulacje dotyczące przejęcia przez niego witryny Delicious. Tym razem administracja chwali się jednak bardziej szczegółowymi danymi.
Przypomnijmy, że StumbleUpon to wtyczka, która na podstawie przeglądanych przez nas witryn "uczy się" tego, jakie strony najbardziej nas interesują. Jak łatwo się domyślić, na tej podstawie może rekomendować kolejne strony, które powinniśmy odwiedzić.
W rozmowie z serwisem TheNextWeb Marc Leibowitz ze StumbleUpon powiedział, że usługa rekomenduje już około 800 milionów stron miesięcznie użytkownikom, którzy wcisną przycisk "stumble", by przenieść się na nową witrynę.
Leibowitz dodał także, że witryna obecnie najwięcej zarabia dzięki reklamom, a także przekierowywaniu użytkowników na reklamowane strony. Oczywiście odbywa się to tylko w przypadku, jeśli tematyka reklamowanej witryny pokrywa się z zainteresowaniami danego internauty.
StumbleUpon jest bardzo ciekawym startupem jeszcze z jednego powodu. Jakiś czas temu został przejęty przez eBay za około 75 milionów dolarów, jednak później jego autor zmienił zdanie, odkupił go i rozwinął do znacznie większych rozmiarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|