Delicious bez modelu biznesowego jest obecnie wyceniany znacznie słabiej niż donosiły o tym pierwsze źródła.
Już kilka dni temu spekulowano o nowym właścicielu serwisu Delicious, który Yahoo zdecydowało się sprzedać w ubiegłym roku w związku z cięciami budżetowymi.
Nowy informator, na którego powołuje się Business Insider, podaje jednak znacznie niższą kwotę, za jaką miałby zostać przejęty serwis, od wymienianej dotychczas. 1-2 miliony dolarów to wszystko, na co może liczyć Yahoo.
Warto podkreślić, że Delicious obecnie nie tylko nie zarabia na siebie, ale i nie ma pomysłu, jak tego dokonać. Z drugiej strony - według statystyk Alexa.com - witryna cieszy się coraz większą popularnością, zatem kreatywny zespół powinien przekuć ją w dochodowy biznes.
Przypomnijmy, że Delicious zostało kupione przez Yahoo w 2005 roku za 18 milionów dolarów, zatem patrząc na transakcję z perspektywy czasu, trudno ją nazwać dobrą inwestycją. Warto też wspomnieć, że jakiś czas temu nawet Google próbowało zbić wartość witryny, udostępniając swoje narzędzie, które pozwala zaimportować zakładki z Delicious do bliźniaczej usługi giganta z Mountain View.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Wywiad: Mobilna lista zakupów coraz dłuższa, czyli jak sobie radzi Listonic
|
|
|
|
|
|