Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Spotify ma milion płacących użytkowników

09-03-2011, 12:56

Usługa umożliwiająca nieograniczone odsłuchiwanie muzyki w sieci staje się bardzo poważnym biznesem. Niestety wciąż wielu internautów nie może z niej skorzystać.

robot sprzątający

reklama


Niedawno informowaliśmy w Dzienniku Internautów, że Spotify w niektórych państwach generuje ogromne sumy dla wytwórni muzycznych. Teraz twórcy chwalą się kolejnymi sukcesami.

>>Czytaj także: Google inwestuje w witrynę... ułatwiającą pozycjonowanie

Sonda
Spotify będzie dostępne w Polsce?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Warto przypomnieć, że usługa umożliwia nielimitowane odtwarzanie utworów po wykupieniu miesięcznego abonamentu. Można zdecydować się także na darmową wersję, która jednak obliguje do oglądania i wysłuchiwania reklam. Standardowy abonament wynosi 5 euro miesięcznie, natomiast dostępna jest także jego rozszerzona wersja (za 10 euro), która pozwala na odtwarzanie muzyki w telefonach, nawet tych nie posiadających dostępu do internetu.

Na blogu projektu założyciel Spotify chwali się milionem użytkowników, którzy płacą za subskrypcje muzyki. To ogromny zbiór klientów, jednak szacuje się, że około 10 razy tyle internautów wybiera mimo wszystko darmową wersję narzędzia.

Dla Spotify dużym ograniczeniem jest obecność wyłącznie w niektórych europejskich krajach. Obecnie działa między innymi w Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji oraz Norwegii. Ekspansja na rynek w Stanach Zjednoczonych wciąż odkładana jest na przyszłość ze względu na prowadzone negocjacje z koncernami fonograficznymi.

>>Czytaj także: Android najpopularniejszy na samrtfonach w USA


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Spotify