Niezorientowani użytkownicy mogą przypuszczać, że Google samo sobie podstawiło właśnie nogę. Nie jest to jednak do końca prawda.
Jak wspominaliśmy niedawno, wyszukiwarkowy gigant wciąż optymalizuje swój skrypt, by walczyć z farmami treści, które wciąż są prawdziwą zmorą Google.
Jak zauważa VentureBeat, nieco niespodziewanie korporacja z Mountain View postanowiła zainwestować w startup HubSpot, który pomaga firmom lepiej pozycjonować ich witryny. W tej rundzie finansowania, do której dołożyły się także Salesforce.com oraz Sequoia, HubSpot zyskał 32 miliony dolarów.
Warto podkreślić, że choć Google walczy ze spamerami w wyszukiwarce, jednocześnie stara się promować zbiór optymalizacji, które nie są karane przez algorytm. Właśnie takie rozwiązania oferuje HubSpot, udostępniając organizacjom między innymi liczne narzędzia do analizy SEO.
HubSpot już wcześniej zebrał 65 milionów od funduszy od takich firm, jak General Catalyst czy Matrix Partners.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|