Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google inwestuje w... witrynę ułatwiającą pozycjonowanie

09-03-2011, 11:12

Niezorientowani użytkownicy mogą przypuszczać, że Google samo sobie podstawiło właśnie nogę. Nie jest to jednak do końca prawda.

Jak wspominaliśmy niedawno, wyszukiwarkowy gigant wciąż optymalizuje swój skrypt, by walczyć z farmami treści, które wciąż są prawdziwą zmorą Google.

>>Czytaj także: Android najpopularniejszy na samrtfonach w USA

Sonda
Google uda się wyeliminować spam z wyszukiwarki?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak zauważa VentureBeat, nieco niespodziewanie korporacja z Mountain View postanowiła zainwestować w startup HubSpot, który pomaga firmom lepiej pozycjonować ich witryny. W tej rundzie finansowania, do której dołożyły się także Salesforce.com oraz Sequoia, HubSpot zyskał 32 miliony dolarów.

Warto podkreślić, że choć Google walczy ze spamerami w wyszukiwarce, jednocześnie stara się promować zbiór optymalizacji, które nie są karane przez algorytm. Właśnie takie rozwiązania oferuje HubSpot, udostępniając organizacjom między innymi liczne narzędzia do analizy SEO.

HubSpot już wcześniej zebrał 65 milionów od funduszy od takich firm, jak General Catalyst czy Matrix Partners.

Witryna HubSpot
fot. DI - Witryna HubSpot
O tym, jak może się zakończyć spamowanie wyszukiwarki, przekonała się niedawno sieć sklepów JCPenny, której witryna pojawiała się pod wieloma popularnymi frazami w okresie świąt. Po tym jak sprawę nagłośniły media, Google nie miało innego wyboru, jak tylko znacznie zdegradować pozycję stron JCPenny w wynikach wyszukiwania.

>>Czytaj także: Usługa synchronizacji muzyki w Androidzie uruchomiona przez hakerów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: VentureBeat