Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sean Parker: MySpace ewoluowało zbyt wolno (wideo)

29-06-2011, 14:18

Pomysłodawca serwisu Napster i jeden z głównych mentorów Marka Zuckerberga opowiada o prawdopodobnych powodach porażki MySpace.

robot sprzątający

reklama


Serwisy społecznościowe stały się w sieci popularniejsze nawet od pornografii, jednak Sean Parker przestrzega,by nie traktować sukcesu Facebooka jako "koniec gry".

>>Czytaj także: Facebook ma ogromny wpływ na resztę internetu

Sonda
MySpace zdoła jeszcze odbudować swoją dawną pozycję?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Sean Parker to twórca serwisu Napster, który był jednym z członków grupy tworzącej Facebooka. Dużą popularność zyskał po premierze filmu The Social Network, gdzie w jego postać wcielił się Justin Timberlake. Parker już w wieku 16 lat został skazany na prace społeczne za hacking, a obecnie jego majątek wyceniany jest na 1,6 mld dolarów.

Jak powiedział na konferencji NExTWORK w Nowym Jorku, problem MySpace polegał na "niewykonaniu planu rozwoju usługi". Co ciekawe, dodał również, że: Był taki przedział czasu, że gdyby po prostu szybko skopiowali Facebooka, osiągnęliby właśnie taki sukces jak on.

Parker zaprzeczył jednocześnie, jakoby "Facebook był końcem gry" na rynku witryn społecznościowych. Jak stwierdził: To nigdy nie jest koniec gry. (...) Jedyną możliwością na zakończenie tej gry byłoby wymyślenie jakiegoś rodzaju sztucznej super inteligencji, która zapanowałaby nad światem.

Według niedawnych doniesień Business Insidera, MySpace może zostać wkrótce sprzedane za około 30 mln dolarów. Witryna okazała się więc fatalną inwestycją dla News Corporation, które kupiło ją w 2006 roku za 580 mln dolarów.

>>Czytaj także: Facebook walczy ze spamem i przez przypadek blokuje popularne aplikacje


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Chiny blokują Google+

Źródło: TechCrunch



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E