Już niedługo użytkownicy mogą dostać do dyspozycji przyciski "Przeczytane", "Wysłuchane" oraz "Obejrzane".
reklama
Według wielu źródeł społecznościowy gigant już na konferencji F8 zaprezentuje kolejną porcję nowości, które będą mogli wykorzystywać wydawcy stron internetowych. Niektórzy sądzą, że może to być rewolucja na miarę wprowadzenia przycisku "Lubię to".
Na początku tygodnia New York Times podał, że Facebook chce lepiej dopasowywać się do treści konsumowanych przez użytkowników. Przyciski umożliwiające polubienie dowolnej treści, choć już teraz są niezwykle popularne, nie wyczerpują możliwości związanych z polecaniem niektórych typów informacji.
Serwis TechCrunch dowiedział się, że obok "Lubię to" użytkownicy otrzymają wkrótce dostęp także do przycisków "Przeczytane", "Wysłuchane" oraz "Obejrzane". Społecznościowy gigant chce się także dopasować do elektronicznych sklepów, zatem bardzo możliwe, że będziemy świadkami wprowadzenia przycisku "Chcę to" umożliwiającego wygodne przygotowanie listy prezentów, które chcielibyśmy dostać.
Na razie nie wiadomo, jak nowe narzędzia wpłynęłyby na fakt obecności samego przycisku "Lubię to". Warto jednak odnotować, że w ostatnich tygodniach zespół Facebooka jest niezwykle aktywny i wprowadził m.in. możliwość śledzenia kont podobnie jak w Google+ czy nowe listy znajomych, przypominające Kręgi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|