Internauci są mniej aktywni? A może po prostu nauczyli się korzystać z dobrodziejstwa Kręgów?
Jak poinformowała firma 89n, która jest właścicielem narzędzia ManageFlitter do zarządzania kontami w serwisach społecznościowych, użytkownicy Google+ publikują coraz mniej wiadomości widocznych dla wszystkich internautów.
Z danych opublikowanych na stronie 89n wynika, że tylko w ciągu ostatniego miesiąca liczba publicznych wiadomości spadła o 41% (z 68 do 40%). Mniejsza liczba publicznych postów może oznaczać, że serwis społecznościowy wyszukiwarkowego giganta zwyczajnie znudził się użytkownikom.
Z drugiej strony, tego typu dane nie muszą jednak oznaczać problemów w Google+. Użytkownicy, którzy już od wielu tygodni korzystają z witryny, mogli po prostu nauczyć się wykorzystywać kręgi. Pomiar wiadomości przesyłanych wyłącznie do pewnych grup internautów nie jest jednak łatwy i do tej pory nikt nie pokusił się o udostępnienie szczegółowych danych na ten temat.
Serwisu od firmy z Mountain View z pewnością nie lekceważy jednak Facebook. Niedawno współtwórca witryny przyznał, że Google+ jest jak do tej pory najlepszym konkurentem społecznościowego giganta. Obawy Facebooka związane z konkurentem są jednak widoczne, również jeśli chodzi o udostępniane co kilka dni nowości. Mark Zuckerberg zaprezentował niedawno m.in. możliwość subskrybowania kont użytkowników oraz nowe listy znajomych przypominające Kręgi z Google+.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|