Od początku września platforma sprzedaży reklam AdTaily umożliwia wyświetlanie reklam również w serwisie społecznościowym Facebook. Takie działanie dla wydawców ma oznaczać możliwość podniesienia ceny, a dla reklamodawców większe zainteresowanie.
Właściciele stron, którzy już korzystają z AdTaily, mogą dokonać integracji swojego konta z kontem na Facebooku. Może to być profil prywatny lub strona firmowa. Po połączeniu ich ze sobą każda reklama kupiona za pośrednictwem AdTaily pojawi się również na Facebooku.
Reklama na Facebooku jest w pełni „klikalna”, co oznacza, że reklamodawca otrzymuje możliwość dotarcia do jeszcze większej grupy odbiorców. Osobom, które mają na Facebooku wielu znajomych, takie rozwiązanie pozwoli na zwiększenie zysków ze sprzedanych reklam.
- Integracja AdTaily z Facebookiem to jedna z kilku funkcji, których wprowadzenie zaplanowane było na jesień 2010. Wiosną i latem, rozwijając produkt, skupialiśmy się na potrzebach naszych wydawców. Nowości wprowadzane teraz przeznaczone są w pierwszej kolejności dla reklamodawców, co nie znaczy, że nie skorzystają na nich również właściciele serwisów – mówi Marcin Ekiert, jeden z twórców AdTaily.
Więcej o tym, jak połączyć konto na Facebooku z AdTaily na blogu: blog.adtaily.pl/integracja-adtaily-z-facebookiem
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*