iPad zdobywa coraz większą popularność w naszym kraju pomimo faktu, iż oficjalnie jest niedostępny. Mieszkańcy Wielkiej Brytanii już teraz do przeglądania codziennych gazet chętniej używają tabletu Apple niż innych czytników, laptopów czy smartfonów.
reklama
Jak wynika z badania GemiusRanking, iPad jeszcze w maju br. miał mniej niż 1% udziału w kategorii urządzeń mobilnych. Surfowanie po sieci przy użyciu tabletu rośnie jednak z każdym miesiącem. Aktualnie jego udział wzrósł do 3,56%, iPad tym samym dogania telefon Nokii oraz lidera - iPhone’a, który nieprzerwanie jest najpopularniejszym urządzeniem mobilnym do przeglądania stron WWW.
Apple zaprojektował tablet po to, by przeglądać zasoby sieci, ale także korzystać z gier. Urządzenie wykorzystujące akcelerometr i większą rozdzielność ekranu wyparło iPhone’a, który poniekąd trafnie nazywany był mobilną konsolą do gier.
37% posiadaczy iPada zdecydowanie bardziej preferuje tablet, niż komputer PC, konsolę do gier czy nawet telefon komórkowy - wskazują badania Cooper Murphy Webb. 41% respondentów wskazało, że jest to ich ulubione urządzenie do czytania książek. Wolą czytać przy pomocy iPada niż trzymać w ręku drukowaną książkę.
Firma IDC twierdzi, że w 2010 roku powinno się sprzedać 7 milionów tabletów, a do końca 2014 rynek tych urządzeń powinien urosnąć do 46 milionów. Nie da się ukryć, że erę tę zapoczątkował produkt Steve'a Jobsa.
iPad nadal oficjalnie jest niedostępny w Polsce, co może wskazywać na jeszcze niski procent popularności tego urządzenia w naszym kraju. Prawdopodobnie część potencjalnych klientów boi się o proces ewentualnych reklamacji i gwarancji. Drakońskie ceny, które dyktują sprzedawcy, również odrzucają.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|