Rewolucja? Jeszcze za wcześnie, by wyciągać ostateczne wnioski. Jedno jest pewne - iPad zmienia rynek prasy. Czy pomoże jej wyjść z kryzysu?
reklama
Wired, znany amerykański miesięcznik traktujący o wpływie technologii na różne sfery życia, sprzedawany jest w nakładzie około 80 tysięcy papierowych egzemplarzy. Od ponad tygodnia dostępny jest także w wersji dla iPada. W ciągu ostatnich dziewięciu dni wydanie elektroniczne zostało kupione aż przez 73 tysiące osób - informuje The New York Observer. Można więc założyć, że w całym miesiącu jego sprzedaż będzie znacznie wyższa niż papierowego.
Wiadomo, że nie cena wywołała takie zainteresowanie - ta jest bowiem taka sama dla obu wydań i wynosi 4,99 dolarów. Część osób zapewne zakupiła elektroniczne wydanie Wired, by po prostu przetestować możliwości iPada. Steve Jobs, podczas niedawnej prezentacji iPhone'a czwartej generacji, pokazał także aplikację Wired dla tabletu. Nie pozostało to najpewniej bez wpływu na zainteresowanie posiadaczy iPada.
Prawdziwym testem dla czasopisma będą jednak kolejne miesiące, gdy pierwsza ekscytacja nowym produktem opadnie. Znacznie większą sztuką od wzbudzenia zainteresowania produktem jest jego utrzymanie. Przed takim zadaniem niewątpliwie stoją teraz osoby odpowiedzialne za Wired.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|