Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Apple: Sprzedano dwa miliony iPadów w mniej niż 60 dni

31-05-2010, 19:58

28 maja miała miejsce europejska premiera tabletu Apple. Przy okazji firma Steve'a Jobsa odnotowała kolejny rekord w sprzedaży swojego najnowszego gadżetu - dwa miliony iPadów znalazło swoich nabywców w mniej niż 60 dni, poinformowali przedstawiciele Apple.

robot sprzątający

reklama


W USA premiera iPada odbyła się 3 kwietnia br. Od tamtego momentu prosta na wykresie sprzedaży nadal rośnie. Po 28 dniach świętowano pierwszy milion sprzedanych tabletów Apple. Następnie przesunięto datę premiery w Europie na 28 maja br. iPad pojawił się w Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Zainteresowanie jest na tyle ogromne, że w niecałe 60 dni Apple łącznie sprzedała już dwa miliony tabletów.

>> Czytaj też: iPad App Store otwarty na zagranicę

Co ciekawe, na tablet firmy Apple pojawiło się już ponad 5 tys. aplikacji i kolejne 200 tys., które wykorzystywane są także na iPhone'ach i iPodach Touch. Klienci na całym świecie doświadczają magii iPada. Wydaje się, że kochają go tak mocno, jak my – tłumaczy Steve Jobs, CEO Apple. – Doceniamy ich cierpliwość i robimy wszystko, by zbudować tyle iPadów, by starczyło dla wszystkich – dodaje Jobs.

>> Czytaj też: 46 mln tabletów w 2014 roku

Zainteresowanie jest tak duże, że Apple nadal boryka się z problemami produkcji iPada. Zamówienia realizuje w ciągu 7-10 dni roboczych, a nie jak na początku - w ciągu trzech. W czerwcu iPad pojawi się w Austrii, Belgii, Hong Kongu, Irlandii, Luksemburgu, Meksyku, Holandii, Nowa Zelandii i Singapurze. Oficjalnie Polska premiera nadal nie jest zanana, choć spekuluje się o jesieni 2010 r.

>> czytaj też: iPad trafił na polski rynek przed europejską premierą


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *