28 maja miała miejsce europejska premiera tabletu Apple. Przy okazji firma Steve'a Jobsa odnotowała kolejny rekord w sprzedaży swojego najnowszego gadżetu - dwa miliony iPadów znalazło swoich nabywców w mniej niż 60 dni, poinformowali przedstawiciele Apple.
reklama
W USA premiera iPada odbyła się 3 kwietnia br. Od tamtego momentu prosta na wykresie sprzedaży nadal rośnie. Po 28 dniach świętowano pierwszy milion sprzedanych tabletów Apple. Następnie przesunięto datę premiery w Europie na 28 maja br. iPad pojawił się w Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Zainteresowanie jest na tyle ogromne, że w niecałe 60 dni Apple łącznie sprzedała już dwa miliony tabletów.
Co ciekawe, na tablet firmy Apple pojawiło się już ponad 5 tys. aplikacji i kolejne 200 tys., które wykorzystywane są także na iPhone'ach i iPodach Touch. Klienci na całym świecie doświadczają magii iPada. Wydaje się, że kochają go tak mocno, jak my – tłumaczy Steve Jobs, CEO Apple. – Doceniamy ich cierpliwość i robimy wszystko, by zbudować tyle iPadów, by starczyło dla wszystkich – dodaje Jobs.
Zainteresowanie jest tak duże, że Apple nadal boryka się z problemami produkcji iPada. Zamówienia realizuje w ciągu 7-10 dni roboczych, a nie jak na początku - w ciągu trzech. W czerwcu iPad pojawi się w Austrii, Belgii, Hong Kongu, Irlandii, Luksemburgu, Meksyku, Holandii, Nowa Zelandii i Singapurze. Oficjalnie Polska premiera nadal nie jest zanana, choć spekuluje się o jesieni 2010 r.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|