Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Call center zintegrowany z internetem

12-07-2010, 09:43

Call Center Poland (Internet Group) wspólnie z firmą Webtel zaoferowała klientom usługę multiContact umożliwiającą bezpłatny kontakt internauty z firmą poprzez połączenie VoIP.

robot sprzątający

reklama


Tradycyjna telefonia stacjonarna jest coraz intensywniej zastępowana przez nowe rozwiązania, rysuje się wyraźny trend wzrostowy w pprzypadku migracji ze standardowych połączeń telefonicznych w kierunku komunikacji realizowanej na bazie protokołu IP. Powód jest czysto ekonomiczny - wykonywanie połączeń telefonicznych poprzez VoIP jest kilkakrotnie tańsze niż w przypadku telefonu stacjonarnego i nawet kilkudziesięciokrotnie tańsze niż w przypadku telefonu komórkowego.

>> Czytaj też: Era rozbudowuje call center

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju usług call center opartych na ścisłej integracji z internetem Call Center Poland udostępniła swoim klientom aplikację multiContact.

Sonda
Usługi VoIP w call center usprawnią pracę?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Aplikacja została stworzona przez spółkę technologiczną Webtel, także należącą do Internet Group. Inspiracją do jej stworzenia była skłonność konsumentów do kontaktu z firmą za pomocą internetu. multiContact umożliwia bezpłatny kontakt telefoniczny internauty z firmą i zdobycie poszukiwanych informacji jednym kliknięciem.

Aplikacja może mieć zastosowanie na stronach firmowych, w serwisach sprzedażowo/produktowych, na stronach wspierających generowanie leadów w internecie (landing page), w e-commerce. Rolą konsultanta call center może być udzielanie informacji o usługach/produktach, wsparcie procesu rekrutacyjnego – umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne, sprzedaż - zachęcenie klienta do zakupu interesującej go usługi/produktu już podczas rozmowy telefonicznej, wysyłka oferty, formularzy zamówień, obsługa reklamacji czy badanie potrzeb klientów (badania marketingowe).

>> Czytaj też: Gaducha: VoIP od zaraz, bez specjalnych narzędzi

Usługa multiContact działa na stronie www.ccp.pl i jest już dostępna w ofercie Call Center Poland i innych spółek Internet Group.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *