Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Marek

    Posiadam od ponad pół roku Samsunga Solid B2100 (ten czarno czerwony). Rewelacja. Często dla zabawy wrzucam go do wody, basenu. Ostatnio plaża, piasek - podobnie po powrocie z warsztatu (czasami lubię podłubać w samochodowych smarach) po prostu - pod kran w łazience i czyściutki. Uszkodzenia mechaniczne - nie wiem, jak dotąd spadł mi dwukrotnie na beton (1 i 1,5m) ale takie rzeczy to inne moje telefony wytrzymywały (te dla "salonowych psiutek" też). Jedyna rzecz, której nie rozumiem to reklamowanie długiego czasu czuwania. W moim ta sprawa nie różni się niczym od konkurencji.

    10-08-2010, 12:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~magi

    ja miałam ten sam przypadek samsunga ,był na gwarancji ale kazali płacic za naprawe uznali rzekomo jako uszkodzenie z mojej strony, gdzie było nieprawdą ! co cikawe to w serwisie chcieli 140 zł ,a w drugim niezależnym zapłaciłam 60 zł

    08-08-2010, 20:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ksi

    Niezniszczalny "Super Telefon", a jeśli się jednak zepsuje, to serwis Samsunga zrobi pewnie to co zwykle - unieważni gwarancję z powodu 'śladów piasku', 'śladów zalania' albo niewidocznych 'uszkodzeń mechanicznych'. Kolejny Szajsung i tyle...

    06-08-2010, 23:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)