Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Mathew

    Żenada z tą Pocztą Polską. Powinni brac przykład z Inpostu, bo to jest prawdziwa poczta moim zdaniem. Tak to już jest na tym świecie, że to, co lepsze, wypiera to, co gorsze. Na szczęście.

    12-04-2010, 15:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~pocztówka

    Jestem pracownikiem PP i problem polega na tym, że nasze władze mają najwyraźniej gdzieś głęboko usługi pocztowe i dobro klienta. Zamiast skupić się na paczkach czy listach musimy wyrabiać chore plany i sprzedawać produkty Banku Pocztowego, zawierać umowy na rzecz OFE Pocztylion albo zachęcać klientów do ubezpieczeń. Jaki to ma w ogóle sens??? Najwyraźniej komuś zależy tylko na upadku tej firmy.

    21-12-2009, 22:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jaff
    [w odpowiedzi dla: ]

    No tak. List priorytet wysłany 1,5 miesiąc temu jeszcze do mnie nie dotarł... Poprawili się powiadacie...?

    16-12-2009, 20:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~pablo

    Ważne, abyśmy pamiętali, kto nam zgotował ten ...pasztet !!
    Ekonomatołek Kaczyński Jarosław "wywalczył" w Brukseli utrzymanie monopolu PP do 2013r !
    Dla kolesi w zarządach, radach, dla moherów Rydzyka ??!!
    Ale przeciw nam !!
    Nigdy więce PiS u !!!!

    16-12-2009, 16:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~AntyM

    Poczytajcie sobie ten artykul: http://www.emetr(...)___.html

    Komentaz Zubera na koncu mowi wszystko. To jest problem KAZDEJ panstwowej firmy + czeste zmiany prezesow....

    16-12-2009, 14:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)