Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • flegmus
    m
    Użytkownik DI flegmus (96)

    Bzdura jakaś. Żart chyba. Różne dziwactwa czasami wychodzą pod wynikami Google i nie może to być wina właściciela strony...

    02-06-2009, 19:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Anonymous

    Dla tej firmy to tylko dobra reklama.

    02-06-2009, 20:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • LukasS
    m
    Użytkownik DI LukasS (13)

    Niech dodadzą META description i będzie po problemie.

    02-06-2009, 21:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • luste
    m
    Użytkownik DI luste (254)
    [w odpowiedzi dla: LukasS]

    lukass, aby description pojawiło się w google, musi być odpowiednio nasycone słowami kluczowymi z zapytania. wiec jeśli w description nie będzie info o bankructwie tej firmy, to jeszcze bardziej prawdopodobne, że google przy zapytaniu "firma+bankructwo" uzna takie description za nieistotne. wtedy wytnie sobie ze strony kawałek tekstu z nazwą firmy, kawałek tekstu o jakimś bankructwie, rozdzieli je trzykropkiem i wyświetli wynikach wyszukiwania zamiast metatagu.

    02-06-2009, 22:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sss3

    Jak sąd był taki mądry to powinien powiedzieć jakie dokładnie zmiany należy zrobić. Oczywiście bez zmieniania zawartości merytorycznej strony.
    No ale skoro sąd trzech kropek nie zauważył?

    03-06-2009, 01:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sss3

    Mam pomysł: Firma mogła by w description napisać: "Firma Zwartepoorte nie została jeszcze uznana za bankruta" ;)

    04-06-2009, 11:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)