Ja już nawet nie pamiętam dlaczego, ale moi klienci zażyczyli sobie zablokowanie przesyłek e-mailowych z mBanku i mbank.onet.pl (213.180.131.38) gnije w naszym RBLu już conajmniej 2 lata. I nikt nie narzeka :-)
Spam jest zły :-)
mBank celowo robi tak, aby zniechęcić do siebie klientów. Najpierw afera kredytowa z mBankiem, teraz wpadka z regulaminem telefonii. Trzeba będzie być ostrożnym na tą firmę.
Z mBankiem jestem od bardzo dawna. Cała grupa BRE zaczyna mi ostatnio na nerwy działać (od około 1-2 lat). Ostatnio chciałem pisemnie wypowiedzieć umowę, to odpisali, że mój podpis nie jest zgodny ze wzorem, a przecież tak samo podpisuję się od *dziestu lat. Drobny szczegół, który można rozwiązać w inny sposób, ale ostatnio ciągle słyszę, że źle się dzieje w tym banku. Może pora poszukać innego?