Zapomnialem hasla do mbanku i nie moge go odzyskac.Nie bylo by problemu,ale mieszkam w UK a oni chca zebym przyszedl do mpointu.
Bank internetowy cholira:-(
a ja wczoraj probowalem wyplacic z bankomatu 1000pln i bankomat zglosil blad z autoryzacja tranzakcji, ja dostalem SMSa z mbanku ze kaska zostala wyplacona a kasy bankomat nie wyplacil
teraz mam 1000 zablokowane do 8 grudnia - jak zadzwonilem do mlinii i zglosilem problem to kazali mi czekac do 8 grudnia - nie moga tego zrobic szybciej ? w koncu to nie z mojej winy cos sie nie udalo :(
moze DI poprosi o wyjasnienie mbank ? ;)
@liverpool Zawsze masz jeszcze telekod, do zmiany hasła chociażby automatem mLinii.
Co do ich "przeprosin", to teraz sobie mogą. Żadnych informacji (zrozumiałbym "musimy się rozbudować"). Ale jak z konta znika kasa, bo jest zablokowana przez odrzucone transakcje w sklepie i nikt nie mówi dlaczego, a "chwilowa" przerwa trwa kilka(naście) godzin, to już jest bezczelność..
Zdarza się, OK. Ale potraktowanie klientów w czasie tej całej zabawy, to zwykłe chamstwo..
"Wzrost liczby transakcji spowodował wczorajsze problemy z dostępem do serwisu transakcyjnego"
Wygląda na to, że większość ludzi ucieka z tego banku, stąd nagła przywieszka serwerów. Nie ma się czemu dziwić, klapa z promocją urodzinową, teraz zamiast podwyższyć oprocentowanie lokat to inwestują w debilne reklamy telewizyjne. No nic, ich wybór, ja też go miałem. Dziś wypłaciłem z konta w mBanku wszystkie pieniądze...
Chyba żartujesz? Wskaż lepszą bankowość detaliczną dla klientów indywidualnych z kosztem obsługi równym zero (ew. 1 zł za kartę Visa Electron) oraz kartą kredytową z limitem 5000 zł żadnych (!) bez zaświadczeń. Dodatkowo z wysokim oprocentowaniem (stałym!!!) jak na rachunku eMax Plus, które sukcesywnie wzrasta.
Czekam na propozycje...
Pewnie jakiś kretyn wyjedzie z ING lub PKO BP, które zdzierają kasę za prowadzenie rachunku bankowego i przelewy.
To jakaś paranoja. W piątek ok 15.30 próbowałam wypłacić pieniądze z bankomatu. Bankomat stwierdził, że transakcja nie może być wykonana i oddał kartę. W sobotę próbowałam ponownie wypłacić pieniądze ale tym razem bankomat poinformował mnie, że nie mam wystarczających srodków na koncie. Okazało się, że bankomat nie wypłacił pieniędzy ale zablokowała mi na koncie środki . Dla mnie jest to bardzo duża kwota (1500 zl) a bank rozkosznie poinformował mnie, że mogę złożyć reklamację, która będzie rozpatrzona w ciągu 60 dni. W ten oto sposób dzięki cudownemu mBankowi zostałam z nie zapłaconymi rachunkami, bez środków do życia. Jestem samotną mamą i mam w perspektywie cudowne święta... Nie mam nawwt za co kupić dziecku prezentu. Czarna rozpacz.....
Każdemu bankowi to sie mogło przytrafić i nie tylko internetowemu. Każdy bank korzysta z elektroniki a ta potrafi zawodzić. Juz nie raz inne banki miały problemy. Ja tez uważam ze mBank jest najlepszy w Polsce. Prowadzę działalność i mam u nich konto firmowe za które nic nie biorą. A inne to mi dawały takie propozycje jeśli chodzi o opłaty ze szkoda gadać.
A czy mBank przeprosi też za to, że po połknięciu 1000zł przez wpłatomat nie uznał trzech kolejnych reklamacji, pomimo przedstawienia wydruku-potwierdzenia i relacji świadków? Cytuję "logi maszyny nie potwierdzają tej operacji", w związku z powyższym spadaj na drzewo szanowny kliencie.