20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia upamiętniający przyjęcie przez ONZ rezolucji podkreślającej, że dążenie do niego jest podstawowym celem człowieka. Szczęście to pojęcie abstrakcyjne, lecz znaleźli się i tacy, którzy postanowili je zmierzyć w celach marketingowych
reklama
Firma Avaya - we współpracy z firmą Avanza - wykorzystała do przygotowania indeksu szczęścia technologię Blockchain. Dane o nastroju klientów można zapisać w specjalnej bazie. Zgromadzone informacje pozwalają na dokładne odwzorowanie customer journey, czyli podróży klienta przez różne media, portale, strony internetowe czy też kontakty multimedialne. Pozwala to firmom na kontaktowanie się z klientami w sposób proaktywny, a nie oczekiwanie na ich ewentualny kontakt. Informacje o zadowoleniu i nawykach klientów pozwalają między innymi na działania nastawione na polepszenie tzw. customer experience. Technologia Blockchain umożliwia firmom gromadzenie zakodowanych danych z wielu źródeł jak media społecznościowe czy też centra obsługi telefonicznej do późniejszej analizy nastrojów klientów.
Źródło: Avaya
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|