Nowy nabytek ma pomóc firmie w zbudowaniu swojej pozycji na rynku zakupów grupowych, przeżywających właśnie swoje pięć minut.
Rynek zakupów grupowych jest fenomenem ostatnich lat. Zdominowany jest co prawda przez Groupona, jednak pojawia się coraz więcej konkurentów. Szybko rośnie też rzesza osób korzystających z oferty, dzięki którym możliwe są spore oszczędności. W Polsce także działa kilka tego typu serwisów, swój ma m.in. Allegro.
Na ten lukratywny rynek chce wejść także Google. Amerykańska firma kupiła właśnie The Dealmap, amerykańskiego startupa zakupowego, który powstał w maju 2010 roku. Już teraz funkcjonuje Google Offers, najnowsza akwizycja ma zapewne umocnić pozycję giganta.
The Dealmap ma około 2 mln użytkowników, a także milion zainstalowanych aplikacji na Androida i iPhone'a. Miesięcznie serwis odwiedza 85 mln osób korzystających z ofert ponad 450 dostawców, dzięki którym oszczędzać mają nawet 10 mln dolarów dziennie. Jego działalność opiera się na zbieraniu ofert z innych serwisów zakupowych.
- Wierzymy, że Google zapewnia doskonałą platformę, która pomoże nam w przyspieszeniu wzrostu oraz wypełnieniu naszej misji - możemy przeczytać na blogu firmy. Podkreślono, że Google podziela wizję i strategię The Dealmap.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*