Droższe przedmioty sprzedawane z pomocą Groupona oznaczać mają również większe zyski dla właścicieli usługi.
Twórcy Groupona eksperymentują z nowymi pomysłami, jednak priorytetem wciąż jest ich największa usługa, która w wyniku debiutu na giełdzie może pozyskać nawet 750 mln dolarów.
Podobnie jak w przypadku Twittera, również zespół Groupona stara się przed IPO maksymalnie zwiększyć przychody firmy. Nowym pomysłem, który ma na to pozwolić, jest oferowanie kuponów zniżkowych na droższe przedmioty.
Groupon po raz pierwszy w historii zaoferował kupon na zakup lub leasing samochodu. Zniżka ma wynosić 199 dol., więc nie jest to spektakularna kwota, jednak władze witryny zapewniają, że to dopiero rozgrzewka.
Ben Edelman z Harvard Business School zauważył również, że Groupon interesuje się rynkiem nieruchomości, a niedawno zaoferował 500 dol. rabatu na zakup domu. Biorąc pod uwagę, że właściciele usługi pobierają dla siebie część zysków z każdej transakcji, operowanie na droższych przedmiotach wydaje się świetnym posunięciem.
Groupon posiada obecnie ponad 80 mln użytkowników, którym do tej pory oferował zniżki na znacznie tańsze towary oraz usługi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|