Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twitter będzie bardziej eksponował "promowane tweety"

09-07-2011, 18:35

Popularny serwis mikroblogowy chce udowodnić, że wie, jak zarabiać na swoim potencjale.

robot sprzątający

reklama


Niedawno zespół Twittera poinformował, że z w witrynie umieszczanych jest już ponad 200 mln wiadomości (tzw. "tweetów") każdego dnia. Firma szykuje się do kolejnej rundy finansowania, przedtem chce jednak pokazać, że potrafi również zarabiać.

>>Czytaj także: 200 milionów wiadomości na Twitterze dziennie

Sonda
Śledzisz ulubione marki na Twitterze?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak informuje serwis AllThingsD, jeszcze tego lata firma planuje zaprezentować nowe rozwiązanie, które pozwoli firmom na umieszczanie promowanych tweetów bezpośrednio w widoku najnowszych wiadomości danego użytkownika.

Twitter już od ponad roku pozwala na umieszczanie "promowanych tweetów", jednak ich zachowanie jest podobne do tych standardowych i są one stosunkowo słabo wyeksponowane. Dzięki nowemu rozwiązaniu marki będą mogły kierować komunikat bezpośrednio do swoich odbiorców (np. śledzących ich profil) i wyświetlać sponsorowaną wiadomość na samej górze ich twitterowej "tablicy".

Jak łatwo się domyślić, nowości wcale nie muszą się spodobać internautom, jednak zespół Twittera podkreśla, że stara się być bardzo ostrożny, jeśli chodzi o bardziej inwazyjne formy reklamy. Liczba wiadomości tego typu wyświetlanych jednemu użytkownikowi ma być kontrolowana i modyfikowana zależnie od jego reakcji.

>>Czytaj także: Twitter dozwolony na Olimpiadzie 2012


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: AllThingsD



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E