Popularny serwis mikroblogowy chce udowodnić, że wie, jak zarabiać na swoim potencjale.
Niedawno zespół Twittera poinformował, że z w witrynie umieszczanych jest już ponad 200 mln wiadomości (tzw. "tweetów") każdego dnia. Firma szykuje się do kolejnej rundy finansowania, przedtem chce jednak pokazać, że potrafi również zarabiać.
Jak informuje serwis AllThingsD, jeszcze tego lata firma planuje zaprezentować nowe rozwiązanie, które pozwoli firmom na umieszczanie promowanych tweetów bezpośrednio w widoku najnowszych wiadomości danego użytkownika.
Twitter już od ponad roku pozwala na umieszczanie "promowanych tweetów", jednak ich zachowanie jest podobne do tych standardowych i są one stosunkowo słabo wyeksponowane. Dzięki nowemu rozwiązaniu marki będą mogły kierować komunikat bezpośrednio do swoich odbiorców (np. śledzących ich profil) i wyświetlać sponsorowaną wiadomość na samej górze ich twitterowej "tablicy".
Jak łatwo się domyślić, nowości wcale nie muszą się spodobać internautom, jednak zespół Twittera podkreśla, że stara się być bardzo ostrożny, jeśli chodzi o bardziej inwazyjne formy reklamy. Liczba wiadomości tego typu wyświetlanych jednemu użytkownikowi ma być kontrolowana i modyfikowana zależnie od jego reakcji.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Złośliwe oprogramowanie na Facebooku wykorzystuje popularność rozmów wideo
|
|
|
|
|
|