Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twitter dozwolony na Olimpiadzie 2012

27-06-2011, 14:31

Sportowcy na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w 2012 roku, które odbędą się w Londynie będą mogli korzystać z mediów społecznościowych. Nie obeszło się jednak bez pewnych ograniczeń.

Twitter to jedno z najchętniej wykorzystywanych przez gwiazdy narzędzi internetowych do komunikacji z fanami. Choć czasem również im zdarzają się wpadki, społecznościowy serwis wciąż zyskuje na popularności.

>>Czytaj także: Użytkownicy mediów społecznościowych maja więcej bliskich znajomych

Sonda
Śledzisz sportowców w mediach społecznościowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOI) zdecydował, że na Olimpiadzie do której pozostał nieco ponad rok, sportowcy będą mogli korzystać z narzędzi takich, jak Twitter czy blogi. Zamieszczane przez nich notatki muszą być jednak tekstami "pisanymi z perspektywy pierwszej osoby" i powinny mieć "formę pamiętnika".

Zabronione ma być również używanie wulgarnych słów oraz niecenzuralnych zdjęć. Podczas Olimpiady w Pekinie w 2008 roku, gdy Twitter dopiero zyskiwał uznanie, wielu sportowców zostało ukaranych za publikowanie zdjęć i wpisów dotyczących rozgrywających się wydarzeń.

Tym razem MKOI, który czerpie większość zysków ze sprzedaży praw autorskich do transmitowania wydarzenia, zezwolił sportowcom na udostępnianie zdjęć, jednak wyłącznie w witrynach społecznościowych.

Podczas aktywności w mediach społecznościowych zawodnicy powinni również powstrzymywać się od demonstracji politycznych, co prawdopodobnie w Londynie będzie mniejszym problemem, niż podczas imprezy w Pekinie.

>>Czytaj także: Facebook zbuduje swoją przeglądarkę i pomoże RockMelt


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters