Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

200 milionów wiadomości na Twitterze dziennie

01-07-2011, 09:14

Pomimo silnej konkurencji ze strony Facebooka użytkownicy Twittera publikują coraz więcej wiadomości.

robot sprzątający

reklama


Niedawno okazało się, że witryny społecznościowe stały się aktywnością numer jeden internautów, wyprzedzając nawet pornografię. Najpopularniejsze usługi pozwalające na dzielenie się informacjami z innymi użytkownikami cały czas zyskują na popularności.

>>Czytaj także: Twitter dozwolony na Olimpiadzie 2012

Sonda
Korzystasz aktywnie z Twittera?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Na swoim blogu zespół Twittera pochwalił się, że każdego dnia w witrynie publikowanych jest już ponad 200 milionów wiadomości. Zaledwie rok temu było to "tylko" 65 milionów, natomiast w czerwcu 2009 - dwa miliony dziennie.

Według twórców usługi każdego dnia użytkownicy piszą więc odpowiednik książki składającej się z 10 milionów stron bądź długości 8163 kopii "Wojny i pokoju" Lwa Tołstoja. Szybko wyliczono także, że przeczytanie tak dużej ilości tekstu zajęłoby ponad 31 lat.

Równie interesujące jest to, co znajduje się w samych "tweetach". Jak łatwo się domyślić, tutaj nie brakuje informacji na dowolny temat, a w ostatnich miesiącach najpopularniejsze były informacje związane ze świńską grypą, byłym egipskim prezydentem oraz świętami wielkanocnymi.

Liczba książek, które można by zapisać dziennymi
fot. - Liczba książek, które można by zapisać dziennymi
Jeśli chodzi o popkulturę, tutaj bez cienia wątpliwości zwyciężyła Rebecca Black, autorka "najgorszej piosenki na świecie". Na kolejnych miejscach znalazły się tematy związane z nową płytą Britney Spears oraz kontrowersyjnym aktorem Charlie Sheenem.

>>Czytaj także: Użytkownicy mediów społecznościowych maja więcej bliskich znajomych


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Twitter