Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Facebook z nowym przyciskiem "Wyślij"

26-04-2011, 10:58

Udostępniono kolejny plugin, który właściciele witryn będą mogli umieszczać na swoich stronach.

robot sprzątający

reklama


Facebook pomimo niekończących się problemów prawnych kontynuuje społecznościową ekspansję i ogłasza kolejne sukcesy.

>>Czytaj także: Pecety upodabniają się do tabletów

Sonda
Korzystasz z przycisku "Lubię to"?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem administratorzy na swoim blogu chwalą się 50 milionami grup, jakie do tej pory stworzono na Facebooku. Przypomnijmy, że granicę pół miliarda użytkowników udało się pokonać już pod koniec ubiegłego roku.

Z tej okazji władze serwisu udostępniły nowy przycisk "Wyślij", który będzie można umieszczać w zewnętrznych witrynach na wzór bardzo znanego już "Lubię to". Kliknięcie w dostępny już od ponad roku przycisk sprawia, że na naszej ścianie w Facebooku wyświetla się informacja o stronie, którą lubimy. Dzięki tego typu rozwiązaniom serwis Marka Zuckerberga stanowi bardzo poważne źródło ruchu dla wielu witryn.

Przycisk
fot. - Przycisk
Nowa funkcja "Wyślij" została stworzona dla osób, które nie chcą się dzielić napotkanymi informacjami ze wszystkimi znajomymi. Całość jest bardziej rozbudowana i pozwala na udostępnianie linków wybranym osobom bądź całym grupom.

Zainteresowani deweloperzy mogą pozyskać kod do osadzenia w witrynie na stronie Facebooka. Całość dostępna jest na razie wyłącznie w języku angielskim.

>>Czytaj także: Urządzenie, które wyciągnie z telefonu wszystko


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Facebook