Firma stanowczo temu zaprzecza, jednak pozew przeciwko niej jest już w sądzie. Teraz sprawą będzie musiał zająć się wymiar sprawiedliwości.
reklama
Do sądu w Los Angeles wpłynął pozew zbiorowy przeciwko firmie Facebook Inc., właścicielowi najpopularniejszego serwisu społecznościowego. Sprawa jest poważna przynajmniej z dwóch powodów. Po pierwsze powodzi zarzucają firmie naruszenie praw nieletnich poprzez wykorzystywanie ich wizerunków oraz preferencji ("lubienie" jakichś reklam) w reklamach wyświetlanych ich znajomym. Jest to bowiem niezgodne z prawem stanu Kalifornia - informuje Business Insider.
Taka forma przekazu marketingowego może być jednak nawet kilkukrotnie skuteczniejsza niż tradycyjna. Nic więc dziwnego, że firma postanowiła ją wykorzystać. w polskim internecie to także żadna nowość.
Po drugie uznanie winy Facebooka może mieć daleko idące konsekwencje finansowe dla firmy. Oznaczać będzie bowiem konieczność zmiany systemu reklamowego, co już samo w sobie wiąże się z kosztami. Inny model może nie okazać się tak skuteczny, jak wykorzystywany obecnie.
Przedstawiciele serwisu stanowczo te oskarżenia odrzucają, twierdząc, że pozew pozbawiony jest podstaw merytorycznych. Zapowiedzieli oni walkę w obronie interesów firmy i jej dobrego imienia.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*