Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dzień Darmowej Dostawy już dziś

PATRONAT MEDIALNY 29-11-2011, 21:26
Aktualizacja: 30-11-2011, 06:29

Jest taki dzień w roku, kiedy wybrane sklepy internetowe oferują klientom darmową dostawę zamówień. Tym razem Dzień Darmowej Dostawy przypada 30 listopada. Akcja ma zachęcić Polaków do kupowania przez internet i pokazać, że jest to wygodna, bezpieczna i atrakcyjna cenowo forma zakupów.

robot sprzątający

reklama


Darmowa dostawa towarów obejmuje wszystkie zamówienia złożone w sklepach uczestniczących w akcji, niezależnie od ich wartości, wybranego sposobu płatności (pobranie czy przelew) oraz metody dostawy (Poczta Polska, kurier etc.).

– Akcje takie, jak Dzień Darmowej Dostawy, pokazują, że zakupy przez internet mogą być bardzo wygodne i bezpieczne. Jedyny warunek, jaki musi spełnić kupujący, by skorzystać z darmowej dostawy, to złożenie zamówienia w e-sklepie 30 listopada – mówi Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl, pomysłodawca wydarzenia w Polsce.

Darmowa dostawa może być również jednym z najlepszych sposobów na obniżenie kosztów prezentów świątecznych.

– Zbliżające się świąteczne zakupy to dla każdego domowego budżetu spory wydatek. Warto już teraz rozejrzeć się za gwiazdkowymi prezentami i wykorzystać darmową dostawę, by kupić je trochę taniej – dodaje Maciej Szmigiel z PayU, które jest partnerem wydarzenia.

Czytaj więcej o tegorocznym Dniu Darmowej Dostawy

W 2010 roku w „DDD” wzięło udział około 800 sklepów, w których tego jednego dnia zakupy zrobiło ponad 270 tys. klientów. Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych.

Więcej informacji na temat polskiej edycji można znaleźć na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *