Dzień Darmowej Dostawy miał rozruszać rynek e-commerce i zachęcić do kupowania w internecie. Sklepy zanotowały wzrosty, a akcja daje do zrozumienia konsumentom, że warto z niej skorzystać.
reklama
Dla prowadzących sprzedaż internetową w USA Cyber Monday staje się najważniejszym dniem zakupowym. Dynamika wzrostu sprzedaży online przewyższa tę odnoszącą się do zakupów w tradycyjnej formie (które także mają swój dzień – Czarny Piątek). Globalnym trendem zatem wydaje się być wzrost znaczenia zakupów online. Jak się okazuje podobne akcje odnoszą sukces także w Polsce.
- 1 grudnia, czyli w Dniu Darmowej Dostawy zanotowaliśmy kilkakrotnie więcej zamówień niż średnio w ostatnich tygodniach, zarówno jeśli chodzi o ich ilość, jak i wartość. Akcja organizowana jest po raz pierwszy, ale pokazuje, że sieciowi konsumenci znają globalne trendy i korzystają z takich okazji. Wydaje się, że Dzień Darmowej Dostawy ma wszelkie szanse, żeby stać się odpowiednikiem Cyber Monday – mówi Paulina Pilecka-Domin, Marketing Manager redcoon.pl.
Co prawda, także w Polsce w Cyber Poniedziałek sklepy zanotowały większy ruch, jednak nie można tego porównać z Dniem Darmowej Dostawy. Cyber Poniedziałek był jednym z dni z rekordową sprzedażą w listopadzie, ale i tak w zestawieniu z Dniem Darmowej Dostawy wypadł blado, bo sprzedaż 1 grudnia przekroczyła tę z poniedziałku dwukrotnie – mówi przedstawicielka redcoon.pl.
Dzień Darmowej Dostawy ma być sposobem na przekonanie internautów do zakupów w sieci i odstawienia alternatywnej formy ich robienia na bok. W Polsce rynek e-commerce to zaledwie 2-3% wszystkich zakupów. W porównaniu z krajami zachodnimi wypadamy słabo. W Wielkiej Brytanii jest to ok.. 11%.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|