Obserwując rosnącą popularność Androida, trudno podejrzewać, że podczas jego tworzenia Google popełniło jakiś duży błąd. A jednak niektórzy obserwatorzy zwracają uwagę na pewien poważny problem.
Choć Google próbuje uczynić logo Androida przyjaznym i lubianym, wciąż daleko mu do kultu marki znanej chociażby z urządzeń Apple'a.
Frank Meehan, twórca "Facebook Phone", powiedział dla serwisu Mashable: Jeśli przejdziesz się do klubu w dowolnym mieście na świecie, piękna dziewczyna będzie miała iPhone'a albo BlackBerry. Nie będzie miała telefonu z Androidem, gdyż nie ma z nim emocjonalnej więzi. To zbyt skomplikowane. To urządzenie dla geeków, wszystko z tym jest źle.
Na Mobile World Congress prezes INQ dodaje także: Producenci urządzeń z Androidem są skupieni całkowicie na technicznej stronie urządzeń, gdyż są ludźmi, którzy zajmują się sprzętem. Oni nie rozumieją oprogramowania. Chcieli prześcignąć Apple'a lepszym sprzętem, jednak problem jest taki, że użytkowników to nie obchodzi.
Meehan nie szczędzi słów podziwu dla marketingu Apple'a i trudno mu odmówić racji, patrząc na rzeszę oddanych tej firmie klientów. Choć firma często korzysta ze swojej pozycji, trudno jej jednak odmówić wizjonerstwa i całej gamy rewolucyjnych urządzeń, które nie raz wyznaczyły trendy, którymi inni później podążali.
Sam twórca "Facebook Phone" apeluje do producentów jednak z innego powodu. Urządzenie, które ma nadzwyczaj dobrze współgrać z Facebookiem, też jest bowiem oparte o Androida. Jego pozytywny wizerunek wpłynąłby zatem niewątpliwie pozytywnie także na sprzedaż tego smartfona.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|