Zdalny IT Serwis od T-Mobile na problemy przedsiębiorców ze sprzętem i oprogramowaniem

03-02-2017, 16:19

Sieć T-Mobile przygotowała nową usługę Zdalny IT Serwis z profesjonalnym wsparciem technicznym dla przedsiębiorców. Oferta została przygotowana w odpowiedzi na potrzeby klientów, którzy w codziennej pracy spotykają się z różnorodnymi problemami technicznymi w obsłudze m.in. laptopów, smartfonów, tabletów czy routerów.

Oferta powstała z myślą o mikroprzedsiębiorcach, którzy w codziennej pracy borykają się z różnorodnymi problemami technicznymi, spowalniającymi lub wręcz uniemożliwiającymi ich pracę, dla których liczą się koszty i szybkość działania na bardzo konkurencyjnym rynku w Polsce. Dzięki zdalnemu, telefonicznemu serwisowi IT otrzymają oni wsparcie w kwestiach związanych z konfiguracją i instalacją oprogramowania, przywracaniem funkcjonalności sprzętów, aplikacji lub systemów operacyjnych zainstalowanych na komputerach, tabletach, smartfonach, modemach oraz routerach.

Jak to działa?

Gdy przedsiębiorca, będący klientem Zdalnego Serwisu IT napotka problem, wystarczy, że zadzwoni pod dedykowany, serwisowy numer, a ekspert techniczny T-Mobile udzieli mu wskazówek jak go rozwiązać. Jeśli okaże się, że ze względu na złożoność usterki serwis nie będzie w stanie rozwiązać jej podczas połączenia, wtedy skontaktuje się on z taką osobą w późniejszym terminie aby pomóc przedsiębiorcy i rozwiązać jego problem. Docelowo, jeśli właściciel firmy wyrazi na to zgodę, serwis samodzielnie usunie usterkę za pomocą programu do zdalnego dostępu do pulpitu. Infolinia serwisowa czynna jest przez siedem dni w tygodniu, od godziny 7:00 do 23:00.

Pakiety uszyte na miarę biznesu

 

 

Zaletą Zdalnego Serwisu IT jest możliwość dobrania pakietu do potrzeb i wielkości biznesu. Do wyboru są trzy zestawy, dzięki którym można objąć wsparciem kolejno 1, 3 lub 5 urządzeń. Ich konfiguracja jest dowolna. W przypadku pakietu z 3 urządzeniami może to być jeden komputer i dwa smartfony, lub np. komputer, smartfon i tablet – wszystko zależy od wymogów danego biznesu. Wszystkie zestawy upoważniają do trzykrotnego skorzystania z pomocy technicznej na każde urządzenie w jednym cyklu rozliczeniowym. Jeśli jednak okaże się, że limit ten zostanie wyczerpany, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych konsultacji.

Opłacalność Zdalnego Serwisu IT można łatwo zweryfikować gdy podliczmy sumaryczny koszt dwuletniej usługi dla 5 urządzeń, który wynosi 240 zł netto – jest to kwota zbliżona do dwóch wizyt informatyka w biurze. Choć Zdalny IT Serwis już teraz jest w pełni funkcjonalną usługą, w planach jest dalszy jej rozwój w najbliższych latach. Z serwisu IT może skorzystać każdy przedsiębiorca będący klientem T-Mobile.


Źródło: Materiał nadesłany do redakcji. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.




RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy