Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

zbiory danych

  • Big Data bezużyteczne dla małych firm?


    Konica Minolta
    Tylko 12% małych i średnich firm w Europie korzystało z Big Data w 2018 roku, w porównaniu z 33% dużych. W Polsce było ich jeszcze mniej - zaledwie 8%. Firmy nie zawsze rozumieją korzyści wynikające z analizy wielkich zbiorów danych, często też nie mają pomysłu na ich wykorzystanie. Czy zatem Big Data w małych firmach w ogóle ma sens?  więcej
    26-09-2019, 13:17, jr, Pieniądze
  • Czy firmy wiedzą, po co zbierają dane...

    Większość dużych i średnich firm w Polsce przyznaje, że gromadzi dane, 60% deklaruje wykorzystanie w analityce biznesowej, a do stosowania rozwiązań z zakresu Big Data przyznaje się do 16% firm.  więcej
    14-01-2019, 23:52, jr, Pieniądze
  • Programmatic rośnie w siłę. Czego jeszcze potrzebuje do rozwoju?

    Programmatic buying to forma zakupu powierzchni reklamowej w internecie, a jego siła tkwi w tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Jednak aby marketerzy mogli w pełni korzystać z potencjału technologicznego programmatic potrzebne są wysokiej jakości dane, a te często pozostawiają wiele do życzenia.  więcej
    01-03-2018, 13:24, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)