Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

rozpoznawalność marki

  • Jak kreować wizerunek małej firmy?


    jillclardy
    Komunikacja wizerunkowa małej firmy jest możliwa nawet przy ograniczonym budżecie. Oprócz reklamy oraz narzędzi Public Relations mikro- i makroprzedsiębiorstwa mają do wyboru tańsze, choć równie efektywne formy marketingowe - na przykład upominki.  więcej
    06-05-2012, 12:59, inplusPR,
  • Polacy wolą swoje własne społecznościówki


    © weim - fotolia.com
    Zagraniczne portale społecznościowe ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich internautów. Większość z nas nawet nie wie o istnieniu takich serwisów, jak Facebook, Bebo czy MySpace - twierdzą analitycy, którzy opracowali najnowsze wyniki D-Link Technology Trend. Z ich danych wynika ponadto, że w Polsce zjawisko mikroblogowania prawie nie istnieje.  więcej
    29-07-2009, 17:20, Krzysztof Gontarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)