Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

pop-up

  • Pop-up na cenzurowanym: co na to domy mediowe?

    Po sprawdzeniu blisko 200 stron internetowych oraz serwowanych na nich reklam UOKiK doszedł do wniosku, że niektóre jej formy mogą stanowić istotną ingerencję w sferę prywatności użytkowników sieci. W wydanym przez Urząd komunikacie mówi się o karaniu zleceniodawców tego typu reklam sankcją finansową wysokości do 10% ubiegłorocznych przychodów. Dziennik Internautów postanowił się dowiedzieć, co na ten temat myślą agencje reklamowe i domy mediowe, obecne na polskim rynku.  więcej
    19-10-2008, 19:10, Anna Wasilewska-Śpioch, Interwencje
  • UOKiK nałoży kary za pop-upy?

    Po sprawdzeniu blisko 200 stron internetowych oraz serwowanych na nich reklam typu pop-up (wyskakujących okienek)  Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Ministerstwo Infrastruktury nabrały wątpliwości co do metod stosowanych przez internetowych reklamodawców. Nieuczciwym zleceniodawcom tego typu reklam może grozić kara nawet do 10 proc. ubiegłorocznych przychodów!  więcej
    26-09-2008, 17:48, kg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)