Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

naprawa smartfona

  • Polacy nagminnie niszczą smartfony


    Digital Care
    W biurze, w szkole, a może na wakacjach? Z okazji Międzynarodowego Dnia Naprawy firma Digital Care sprawdziła, gdzie i w jaki sposób Polacy najczęściej niszczą swoje smartfony. Wyniki badania mogą zaskakiwać. Okazuje się, że do uszkodzeń najczęściej dochodzi… w domu. Ponadto już co drugi Polak kiedykolwiek uszkodził swój telefon. I choć promowana jest polityka zero waste, a z mediów docierają do nas informacje, aby dbać o sprzęt – niewiele to pomaga. Z roku na rok wzrasta bowiem liczba osób, które niszczą smartfony i ich nie naprawiają.  więcej
    14-10-2022, 16:24, pressroom , Technologie
  • Samsung wprowadza w Polsce Serwis 2.0

    Samsung uruchamia unikalną na polskim rynku ofertę usług serwisowych – Serwis 2.0. Od teraz naprawę smartfonu lub tabletu można zlecać online, bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo Autoryzowane Centra Serwisowe poszerzyły ofertę napraw o szereg nowych usług, a na całodobowej infolinii możliwa jest nie tylko rozmowa z konsultantem, ale również wideo wsparcie.  więcej
    25-05-2021, 09:33, _, Technologie
  • Usterki w smartfonie, których nie obejmuje gwarancja producenta

    Rozbity ekran i zalanie wodą to nie jedyne powody odmowy naprawy smartfona przez autoryzowanych serwisantów. Lista usterek, które wykluczają naprawę gwarancyjną jest dość długa.  więcej
    26-07-2018, 14:27, Nika, Lifestyle
  • 5 najpopularniejszych mitów związanych z naprawą smartfonów


    Shutterstock.com
    Użytkownikom smartfonów często wydaje się, że wiedzą wszystko na temat naprawy swoich urządzeń - zalane urządzenie najlepiej jest włożyć do miski z ryżem, a naprawa flagowego smartfona jest całkowicie nieopłacalna. Jak jest naprawdę? Oto 5 najpopularniejszych mitów i ich weryfikacja.
      więcej
    23-03-2018, 06:32, jr, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)