Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta

  • Mobilność jest kobieca


    Odua Images / Shutterstock
    Z ostatnio przeprowadzonego badania wynika, że co druga kobieta, aby odszukać w sieci idealną ofertę, wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online - na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona.  więcej
    08-04-2019, 16:24, Nika, Pieniądze
  • Takiej komunikacji z markami oczekują klienci


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Potrafią zdradzić markom wartościowe informacje o swoim życiu, w zamian chcą być traktowani serio, dostawać spersonalizowane oferty, nie spam. Czego powinniśmy jak najszybciej nauczyć się o naszych klientach? Raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta” jest bogaty w odpowiedzi, dotyczące tej kwestii.  więcej
    24-01-2019, 21:53, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)