Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jacek Zientkiewicz

  • Walka o klienta na sekundy


    wk1003mike / shutterstock
    Ile czasu potrzeba, żeby w e-commerce zniechęcić do siebie klienta? 47% internautów oczekuje, że witryna sklepu załaduje się w ciągu maksymalnie dwóch sekund, a 40% opuści ją, jeśli zajmie to od trzech do czterech sekund. W handlu internetowym walka o uwagę klienta trwa już w czasie liczonym kilka miejsc po przecinku.  więcej
    09-08-2018, 21:14, Nika, Pieniądze
  • Niedzielny e-handel w szerszej perspektywie


    Digital Storm / Shutterstock
    Minęły cztery miesiące od wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę. Po wiosennych zmianach i dziesięciu niedzielach bez stacjonarnej sprzedaży e-commerce może wyciągać głębsze wnioski.  więcej
    02-07-2018, 12:00, Nika, Pieniądze
  • To nie e-commerce odkrył cross selling


    Digital Storm / Shutterstock
    Sprzedawcy od wieków stosują zasady cross sellingu i polecania produktów, które mogą zainteresować klienta. Jak wyczuć potrzeby kupującego, z którym nie mamy bezpośredniej styczności? Czy są do tego potrzebne magiczne zdolności? Podpowiadamy - wystarczy skorzystać z tego, co daje nam technologia.  więcej
    21-06-2018, 16:42, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)