Na sukces dobrze rozwijającej się firmy składa się wiele czynników. To nie tylko bogata oferta, ale także sposób, w jaki prezentuje się firma i jakie stwarza wrażenie na klientach. Oprócz ciekawego asortymentu sklepu lub wysokiej jakości usług, klient zwraca uwagę także na oprawę wizualną. I to najczęściej jest pierwszą rzeczą, która go do firmy przyciąga. Przejrzysta strona internetowa, schludnie i oryginalnie zaprojektowane logo witryny sklepowej, logo firmy umieszczone na aucie służbowym. To wszystko ma na celu zwrócenie uwagi klienta i wyróżnienie spośród konkurencji. Takie przykładowe elementy wizerunkowe tworzą spójną identyfikację wizualną marki, co z kolei wpływa na rozpoznawalność firmy wśród innych. Odpowiada za to jeszcze szereg innych elementów, jednak warto zadbać o te podstawowe i drobne, które nie nadwyrężą budżetu firmy, a mogą dać duży efekt. Mowa o gadżetach firmowych.
więcej