Są fenomenem medialnym. Nie wylansowała ich tradycyjna telewizja, radio ani gazeta. Sławę zdobyli dzięki serwisowi YouTube. Dziś firmy płacą im za reklamowanie swoich produktów, a na ich spotkaniach dziewczyny rzucają na scenę staniki... więcej
7 formatów, codzienne publikacje i obietnica niezanudzania widzów. Właśnie ruszyła telewizja dla przedsiębiorców i miłośników technologii StartupTV.pl. więcej
Początki branży oprogramowania rozrywkowego, czyli spanie z komputerem, modem 33kb/s i jedna para butów... Marek Wylon z Ganymede opowiada, jak stworzył od podstaw firmę, która dziś zarabia miliony. więcej
Czym różni się dziennikarz od content designera? Jak wygląda praca osób odpowiedzialnych za treści w portalach Agory? Kulisy medialnej kuchni zdradza Radek Zaleski z Gazeta.pl. więcej
Czy biznes stricte offline'owy da się przenieść do online'u? Jak to zrobić na przykładzie branży funeralnej, dowiecie się z programu "Seria z AK74". więcej